Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meidän esikoinen täyttää kesäkuussa (-06) vuoden ja nyt olisi haaveissa toinen. Mies on sitä mieltä, että esikoinen saisi olla vähän vanhempi ennen kun aloitetaan toisen yrittäminen. Oon ite samaa mieltä, mutta silti on ihan hirveä vauvakuume. Onko kohtalotovereita? Oon ruvennut miettimään raskautta, että minkälaista se oli ja sitä ihanuutta kun sai vauvan ekaa kertaa syliin. Tahtoo vauvan :)

Kommentit (6)

Vierailija

Meillä esikoinen täyttää jo tässä kuussa 1-vuotta ja vauvakuume vaan yltyy, eihän tuon ikäinen oo enää ihan vauva, vaan jo iso:) vaikka kuitenkin niin pieni..

Kuitenkaan emme voi yrityksiä alkaa mun lääkekuurin takia vielä ainakaan tänä vuonna, joten olis vaan kestettävä, vaikka ei mekään kovin suurta ikäeroa haluttaisi:( Vaikeaa on.

Vierailija

Täällä myös haaveillaan pikkukakkosesta. Esikoiselle tulee tässä kuussa täyteen 1½ vuotta, joten ois kiva saada tytölle leikkikaveria. Viime vuonna söin puolisen vuotta pillereitä, syksyllä lopetin ne ja sitt oli tarkotus alottaa yritys, mutta tulikin kaiken näkösiä kiireitä:miehellä oli töissä kiirettä, tuli muutto jne...Yritys sitt alotettiin tammikuussa, joten nyt alkoi neljäs yrityskierto. Kovasti oisin toivonu vauvaa vielä tälle vuodelle, mutta minkäs luonnolle mahtaa? Jospa vaavi ois sitt tuloillaan heti alkuvuodesta.

Meilläkin oli tarkotus että muksuille ei tulis hirveetä ikäeroa, jotain vähän alle 2. Nyt menee pikkasen yli, mutta väliäkö tuolla. Nyt jää vielä enemmän aikaa tytölle, saan nauttia hänestä täydellä sydämellä ennen vaavia ja tavallaan hengähtää pikkasen itsekin. Toivottavasti pikkukakkosia ois kohta tulollaan paljonkin =)

Vierailija

Meillä poika täytti juuri 1v 4kk ja äidillä kauhea vauvakuume. Meillä ensimmäinen yritys kk kohta takana..saa nähdä onkohan ollut niin hyvä tuuri, että olisi tärpännyt.. Täytyy myöntää, että joskus mietityttää että mitenköhän kahden kanssa selviää.. Meidän poika on meinaan todella vilkas..

Vierailija

Esikoinen täyttää tässä kuussa 7kk. Kuume alkoi jo kun tyttö oli kuukauden ikäinen ja aina vain nousee. Tällä hetkellä vauvakuume on todellakin pelkkää haaveilua, sillä emme halua ihan niin pientä ikäeroa. Aluksi ajatuksena oli aloittaa yritys vuoden päästä...nyt kärsivällisyys on pettää ja tekisi mieli jo aloittaa syksyllä. Saa nähdä miten käy ;)

Vierailija

Meilläkin esikoinen täyttää vuoden kesäkuussa ja täällä vauvakuume-palstalla olen jo jonkun aikaa pyörinyt..Syksyllä menen töihin ja samoihin aikoihin olisi tarkoitus aloittaa pikkukakkosen yritys. Esikoinen tärppäsi meilläkin heti, mutta saas nähdä kuinka tämän toisen kanssa käy. Niin paljon olen lukenut ja kuullut juttuja siitä kuinka toinen raskaus ei sitten alakaan läheskään yhtä helposti kuin ensimmäinen. Siitä syystä lähinnä ei viitsitä kauempaa odotella kun hirmu suurta ikäeroa ei kuitenkaan haluttaisi..

Vierailija

Hei vaan!

Eli meillä myös esikoinen täyttää kesäkuussa vuoden ja nyt aloitettiin kuitenkin yritys. Järki sanoi täälläkin että pitäisi odottaa, mutta kuume vei mennessään. Tiedä sitä sitten miten kauan tässä joutuu plussaa odottamaan, vaikka esikko saikin alkunsa heti. Tuntuu vaan että hormonit hetti häränpyllyä synnytyksen jälkeen ja ovikset on pahasti kateissa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat