Onko kukaan ottanut yhteyttä pettäjäkumppaniin?

Vierailija

Miten ja miten kävi? Tekisi mieli laittaa akalla meiliä ja sen miehelle myös. Monen lapsen äiti, ettäs on kehdannut! Vielä rakentavat asuntoa! Tekisi mieli pistää sekin avioliitto sekaisin niinkuin omani on!

Kommentit (3)

Vierailija

tän toisen puoliskon vaimo soitti mun miehelle. Olihan se aikamoinen soppa. Et varmaan haluais multa neuvoja, mutta jos päätät ottaa yhteyttä, ota tähän vaimoon. Saa edes itse kertoa. Mun mies oli ainakin niin sokissa, hyvä ettei kolaria ajanut.

Ylipäänsä mieti mitä saavutat sillä kertomisella. Lievität ehkä hatkellisesti omaa pahaa oloasi.

Vierailija

Miksi mun pitäisi SÄÄLIÄ perseen jakajaa kun on varsin hyvin tiennyt perheestäni ja tietenkin myös omastaan! Ja KYLLÄ minä nauttisin jos niiden talo jäisi rakentamatta, jääpähän meidänkin! Olenko sanonut että jakta mieheni kanssa EN OLE! -ap

Vierailija

Yhyy! Kun mulla on paska mies joka panee kaikkee mikä liikkuu niin mää pilaan niiden naistenkin elämän?? Ja mikä on suuri viisaus siinä?

Mää jättäisin pettäjämiehen ja eläisin omaa elämääni. Jos se mies tietää vaimonsa tekemiset? Tai jos se nainen ei tienny että panee sun miestä?

Onko mies edes kuksinu sitä vai onko tää sun päätelmä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat