Vierailija

Mulla on kyllä ihana perhe; 1,5 v. ja 1,5 kk pojat. Yöheräilyt eivät enää ole ongelma, fyysisesti kyllä jaksan. Mutta henkisesti olen rasittunut. Käydään joka aamupäivä perhekerhossa tvs. Saan omaakin aikaa, pari kertaa viikossa yleensä käyn kaupungilla. Mutta yksinäisyys vaivaa, mulla on kavereita mutta naapurikaupungeissa. Miehen kanssa vapaa-ajat menee kumpikin omissa puuhissaan - netissä, telkkarin ääressä, lukiessa. Miehellä työajatukset mielessä, mä haluan olla kerrankin omassa rauhassa.

Yritän paikata tätä onnetonta oloani herkuilla ja ostelemalla kaikkea tavaraa ja lehtiä. Mutta kun ostokset on tehty, ne eivät enää anna mitään. Herkkujen syönti ällöttää. Töihin alan kaivata, vaikka haluan kyllä olla vielä kotona kunnes kuopus täyttää 1,5 v. Musta on tullut saamaton nahjus. Kerrankin kun on omaa aikaa, olen vaan netissä tai luen lehteä.

Kommentit (4)

Vierailija

Sun nuorin vauva on kuukauden ikänen? Mitä jos vaan keskittyisit vauvaan ja siihen esikoiseesi?

Miksi sää oot hankkinu ittes uudestaan raskaaksi jos ei vauva kiinnosta??

Puhu ihmeessä neuvolassa asiasta. Ettei olis masennusta liikkeellä?

Vierailija

Saatat kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Äidit, jotka siitä kärsivät, harvoin edes tajuavat olevansa masentuneita! He ajattelevat vain olevansa väsyneitä tms. Tuo on hoidettavissa, mutta ensin sinun on otettava se ensimmäinen askel itse!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat