Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

n.10 minsan ajan olis aikaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

teen kuitenkin kaikki päätökset ja elän arkea lasten kanssa. Suurin syy yksinhuoltajuuteeni on se,että mies halusi eron,kun rakastui toiseen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miten ystäväsi ja sukulaisesi suhtautuvat yksinhuoltajuuteen? Säälivästi? Rohkaisevasti? Neutraalisti? Neutraalisti,siitä ei puhuta juuri koskaan

Saatko paljon apua läheisiltäsi tarvittaessa?Olen huono pyytämään

Etsitkö uutta miestä? Miten miehet ovat suhtautuneet siihen, että sinulla on lapsia?Etsin,paria poikkeusta lukuunottamatta ovat karkuun juosseet

Oletko ollut lasten isän kanssa naimisissa? Entä kauanko muuten yhdessä? Miksi erositte? Kumman aloitteesta? Oliko joku suuri syy? olin,naimisissa 7 vuotta,yhdessä oltiin kaikenkaikkiaan 12 vuotta

Millainen suhde lapsilla on isäänsä? Näkevätkö koskaan? Kirjoittavatko isänpäiväkorttia? Jos eivät, niin miltä se heistä tuntuu, että koulussa muut kirjoittavat isänpäiväkortin ja he eivät?ihan hyvä suhde,näkevät joka toinen viikonloppu,tekevät isänpäiväkortteja,isä soittaa lapsille joka ilta

Oletko kuinka hyvissä/huonoissa väleissä lasten isän kanssa?ennen tosi hyvissä,nyt miehellä uusi nainen,eikä juuri puhuta kun pakolliset lasten hakuun liittyvät jutut

Haluaisitko, että voisitte vielä yrittää yhdessä olemista?en tiedä,aikaa on kulunut jo niin kauan,mutta jos pakko vastata niin joo

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä ja kumpaa sukupuolta ovat lapset?34

Mitä teet työksesi?lastenhoitajana pk:ssa

Mitä tapahtuu, jos sairastut? Kuka huolehtii lapsista?

minä itse!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat