Vierailija

Olen kirjoitellut aiemminkin täällä on/off " miehestäni" .

Tilanne ollut se että kaikki ole paremmin kuin hyvin. Hän oli ihan lovena ja sanoi ja kirjoitti ja kertoi kaikin eritavoin. Kysyipä hän sitten perjantainakin että koska mä haluaisin lapsen hänen kanssaan.. Hän olisi valmis vaikka heti, hän haluaa lapsen mun kanssa. Olen niin ihana ja mitä kaikkee..

No hän lähti laivareissulle la iltana ja ja tuli sieltä siis eilen illalla. Lähetti meilin että kaverit olivat tehneet pilan kun oli sammunut vessan lattialle ja imeneet kaulaan fritsun. Hän on ihminen joka ei ole koskaan pettänyt eikä pettäisi tai ei voisi enää " elää" itsensä kanssa sovussa. Etten mä ole miettinyt pettämistä. Kertoi ettei tiedä missä känny on ja toivoo ettei se ole jäänyt laivaan. Sanoi ettei ole koskaan voinut niin huonosti ja meni nukkumaan. Kertoi vielä tämän päivä tekemisistään. Ok, mutta en ole kuullut hänestä tänään mitään.

Känny edelleen kiinni, meiliä ei ole tullut ja meseä ei ole avattu paitsi offline tilassa koska nikkiä oli muutettu (idiootti jäi kiinni..).

Musta mua on pompoteltu tarpeeksi!! Helvetti en tajua tätä käännettä taas että nyt hän on " kadonnut" tai mistä tiedä mikä hänellä on.

Turha edes kysyä kukaan järkevä ei roikkuisi tässä, mutta mihin tunteet.. Ja se että olisi voinut edes laittaa tänään yhden lauseen meilinä että jotain tiedän, mutta ei..

Mitäpä minä teen..?

Kommentit (5)

Vierailija

Se ei sua rakasta ja sillä selvä. Kun mies rakastaa sua sä kyllä tiedät sen! ( mulla on omakohtaista kokemusta monesta paskiaisesta ja nyt ihan eri ääni kellossa) Sen haluun sanoa että älä helvetti tyydy tollaseen kun parempaakin on tarjolla. Se tulee eteen kun tulee mutta sillä aikaa älä tuhlaa tohon aikaa! ja mitä tunteisiin tulee, ei ne heti kuolekkaan mutta se hinta sun on maksettava. Paskiaisiin on niin helppo rakastua mutta ei niiden kanssa onnelliseksi koskaan tule.

Voimia! toivon että teet oikean ratkaisun....

niin ja älä nyt vaan mene lasta sen kanssa tekemään!!!! se olisi niin väärin sitä lasta kohtaan!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat