Lihava lounastauolla lähikaupassa

Vierailija

.

Kommentit (15)

Vierailija

oon aloittanu laihiksen, syön salaatteja ja muutenkin terveellisesti, mutta ostan miehelleni ruokiksella usein jotain namia "yllätykseksi" :)

Vierailija

haluan vielä lisätä, että juuri noin minäkin toimin, kuten ap:n esimerkki. Jos haluan syödä herkkuja, niin jostain on sitten ne kalorit vastaavasti poistettava. Eli jätän lounaan väliin, jotta voin ostaa karkkia. Muutenhan ne kalorit paukkuisi yli..

Vierailija

Lainaus:

oon aloittanu laihiksen, syön salaatteja ja muutenkin terveellisesti, mutta ostan miehelleni ruokiksella usein jotain namia "yllätykseksi" :)

Vierailija

kokeile vaikka kartuttaa omaa henkista paaomaasi ettei elama mene muita vahtiessa.

kokeile vaikka kirjojen lukemista, tuntemattomien ihmisten kanssa juttelua, vapaaehtoistyota tai ristisanatehtavia. Oikeastaan mita vaan ettet vaikuttaisi niin uskottamattoman tunnekoyhalta ja yksinkertaiselta ihmiselta.

Vierailija

Lainaus:

Vierailija

On surkeaa, että pitää kytätä toisten ostoksia kaupassa ja oikein vaivautua kirjoittamaan siitä palstalle. Naiset osaa olla tosi kauheita toisilleen, kuinka monta kertaa täälläkin on Raakel Lignelliä pilkattu ja "tiedetty", että Nicke pettää kun Raksu on läski...hoh hoijaa, pakko taas todeta, että hankkikaa elämä, hyvät ihmiset! Amy Winehouse on laiha ja NIIN kaunis, eikö vaan?

Vierailija

Siksipä varmaan valintojasi ei ihmetellä, kun ulkonäkökin kertoo, ettet jatkuvasti tee näitä "valintoja"...Jos ihminen on selkeästi ylipainoinen, kyllä sitä pakostakin ihmettelee, nähdessään hänen ahtavan vaikkapa arnoldin isointa donitsia kitaansa, että miksi...Miksi hän teki tuon valinnan, kun selkeästi terveydellisesti ja ulkonäöllisesti olisi kannattanut tehdä toinen valinta.

Vierailija

Mutta siinä karkkipussissa on n.1800kcl joten koko päivänä ei mitään muuta saisi sen lisäksi syödä...

Lainaus:

haluan vielä lisätä, että juuri noin minäkin toimin, kuten ap:n esimerkki. Jos haluan syödä herkkuja, niin jostain on sitten ne kalorit vastaavasti poistettava. Eli jätän lounaan väliin, jotta voin ostaa karkkia. Muutenhan ne kalorit paukkuisi yli..

Vierailija

Lainaus:

Siksipä varmaan valintojasi ei ihmetellä, kun ulkonäkökin kertoo, ettet jatkuvasti tee näitä "valintoja"...Jos ihminen on selkeästi ylipainoinen, kyllä sitä pakostakin ihmettelee, nähdessään hänen ahtavan vaikkapa arnoldin isointa donitsia kitaansa, että miksi...Miksi hän teki tuon valinnan, kun selkeästi terveydellisesti ja ulkonäöllisesti olisi kannattanut tehdä toinen valinta.

Tämä lihava ihminen on voinut olla dieetillä ja jo laihtunut monta kiloa, ja on juuri ostamassa sitä viikon ainutta herkkuaan. Vai oletko sattunut joka päivä paikalle samaan aikaan kun tämä sama läski tulee hamstraamaan mässyä?

Vierailija

Oikeasti, ootte te aika säälittäviä.

Lainaus:

Mutta siinä karkkipussissa on n.1800kcl joten koko päivänä ei mitään muuta saisi sen lisäksi syödä...

Vierailija

Seisoskeli pitkään valmisruokatiskin edessä ja lopulta valitsi hyvännäköisen salaatin. Ja ei kun mars karkkihyllylle jälkkäriä ostamaan, mukaan näkyi tarttuvan 450g painoinen mega pussi =O Ja varmaan tämäkin matami naama peruslukemilla väittää, että syö tosi terveellisesti, lounaalla aina salaattia ja muutenkin normaalia kotiruokaa, mutta se aineenvaihdunta vaan on niin hidas ja siksi lihoo.

Vierailija

MInä olen ylipainoinen, ja monesti aidosti mieleisin ruoka ravintolassa on joku ihana salaattiannos, en valitse sitä kalorien takia, vaan koska pidän siitä eniten.

Ylipainoa minulla on siksi, että kotona ollessa tulee liikaa naposteltua aikansa kuluksi (juuri sitä makeaa), enkä ehdi liikkumaan niin paljoa kuin haluaisin. Ja koska kilpirauhastulehdus on hidastanut hieman aineenvaihduntaani.

Ei siksi, että pitäisin lihasta tai vaikkapa makkarasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat