Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mihin Emmaljunga Ceroxin vm.2006 jalkapeitteen (siis ohuen jalkapeitteen) nepparit kuuluu kiinnittää?

Kuomun sisäosan alareunoissa on neppareiden vastakappaleet, olen kiinnittänyt jalkapeitteen toiset nepparit noihin kuomun vastakappaleisiin. Tällöin jalkapeitteen toiset nepparit jäävät ihan tyhjän panteiksi. Pohdinkin, että kinnitänköhän peitteen väärin, luulisi, että jalkapeitteen kaikki neljä nepparia (kaksi kummallakin puolella peitettä) tulevat kiinni jonnekin.

Entä onko kellään kokemusta Emmaljungan Duopussista? Voiko duopussin päälliosaa käyttää yksinään jalkapeitteenä vai toimiiko systeemi vain pussina? Ensi talvea ajatellen pohdin, olisiko noin yksivuotiaalle lapselle viisaampaa ostaa duopussi vai paksu jalkapeite.

Vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija

Veinkin ne kerran ja sanoivat että ovat tiukat mutta pitää kuulemma silloin avata " lukot" sieltä alhaalta. Kiitos kuitenkin viestistäsi! :)

Vierailija

Meillä myös vm-05 ceroxit ja muistan ostohetkellä myyjä sanoi että ohutta jalkapeitettä ei löydy aivan sopivaa mallia, vaan on vähän vanha, joten kaikkia neppareita ei saa kiinni. Minä olen vain laittanut nepparit kiinni kuomun sisäpuolelle ja muut jättänyt auki. Olen muutenkin melkoisen pettynyt vaunuihin. Kasattaessa niin menee hermot melken joka päivä kun ei saa työntöaisaa mitenkään käännettyä vaan aina jotenkin jumittaa. Hyönteisverkko onn niin huonosti ommeltu että repsottaa jo monesta paikasta...Työntäessa kuitenkin kelissä kun kelissä tosi hyvät!

Vierailija

tuskin malli on mitenkään muuttunut. Mä olen kiinnittänyt jalkapeitteen toiset nepparit ratasosaan, ulkopuolelle, siihen josta tuo kuomu lähtee. ja toinen neppari siihen kuomun sisäosaan. Eiköhän ne paikat sieltä löydy.

Meidän tyttö 10kk on näin talvella istunut vaunuissa lämpöpussissa josta saa vyöt läpi ja siihen ohut jalkapeite.

Vierailija

niin kannattaa viedä liikkeeseen ja pyytää korjaamaan. Meillä oli myös sama ongelma, korjattiin kerran ja toisella kertaa vaihdettiin koko työntöaisa. Onhan vaunuissa kuitenkin takuu aikaa vielä jäljellä, oma vaivansa siinä on että kiikutat vaunuja liikkeeseen... Mun mielestä niiden vaunujen pitää toimia kunnolla, olihan niissä hintaakin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat