Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mun asenteen työnhakuun! Mitä mieltä olette siitä että olen 14 kk ajan soittanut joka kk moneen paikkaan...samoille tyypeille yhä uudestaan ja uudestaan. Töitä kun ei ole niin alkaa tuo soittaminen jo oikeasti pelottaa!!

Reipas yritän todellakin olla vaikka aika jo hirvittää :( mitähän ne miettii musta...varmaan et olen pain in the ass :(

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

" Heippulin kei!! :) LOL... IHANAA soittaa huomenna ja kuulla taas kerran ettei töitä olekaan! Upea juttu;)!! Sehän on vain hienoa, kun on ammattiin valmistunut, hyvät todistukset, työkokemusta ja korkeakoulupaikka, mutta ei tärppää! Oi tätä onnea!!! Olenpas ylipirtsakka ja soittelen seuraavan vuoden ..Rovaniemeltä Hankoon!" ????

Kuulostat itse tosi masentavalta ja pessimistiseltä tyypiltä, enkä suoraan sanoen usko, että todellakaan työksesi rekrytoit tai palkkaat ketään, mihinkään.

Hain kannustusta, en lisää lyttäämistä :(

ap

Vittu sulla on huono itsetunto!

Vierailija

Ja susta sai sellaisen ensivaikutelman, että olet arka, perässävedettävä, et pysty itsenäisiin päätöksiin, et innostu uusista asioista, omaat huonon itsetunnon etkä arvosta itseäsi ja usko kykyihisi.

Kuka tuollaisen palkkaa? En minä ainakaan...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ja susta sai sellaisen ensivaikutelman, että olet arka, perässävedettävä, et pysty itsenäisiin päätöksiin, et innostu uusista asioista, omaat huonon itsetunnon etkä arvosta itseäsi ja usko kykyihisi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija

" Heippulin kei!! :) LOL... IHANAA soittaa huomenna ja kuulla taas kerran ettei töitä olekaan! Upea juttu;)!! Sehän on vain hienoa, kun on ammattiin valmistunut, hyvät todistukset, työkokemusta ja korkeakoulupaikka, mutta ei tärppää! Oi tätä onnea!!! Olenpas ylipirtsakka ja soittelen seuraavan vuoden ..Rovaniemeltä Hankoon!" ????

Kuulostat itse tosi masentavalta ja pessimistiseltä tyypiltä, enkä suoraan sanoen usko, että todellakaan työksesi rekrytoit tai palkkaat ketään, mihinkään.

Hain kannustusta, en lisää lyttäämistä :(

ap

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat