Oltiin viikonloppuna risteilyllä taaperon kanssa ja ihan oikeesti oli hemmetin tylsää. Mistä te muut risteilyssä nautitte?

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

Mä odotan seisovaa pöytää ja shoppailua... Ja sitä että kiire on pois eikä tarvii tehdä kotitöitä. No pienet on mun nautinnot! : D

Vierailija

Mä ramppaan Helsingin ja Tukholman väliä niin monta kertaa vuodessa että laiva on samanlainen kulkuneuvo kun juna tai bussi. Siellä käydään suunillee yö nukkumassa ja sit pois. Tietty tax free on perinne ja sit jos siellä on jotain showta. Mutta ymmärrän niitä jotka menee laivalle nimenomaan sen laivareissun takia eikä sen takia että se olis mikä tahansa kulkuneuvo. Joskus siellä voi olla vähän tylsää.

Vierailija

sellainen että olis kiva nauttia dinneriä ha shoppailla MUTTA laivalla oli muumit jouluviikolla ja lapsi oli aivan haltioissaan niistä sekä pallomerestä!Seisovassa pöydässä hän myös nautti, haki iskän kanssa lihapullia ja sai syödä karkkia. Lapselle oli jännää myös hytissä nukkuminen (3v.). Ruotsin puolella käytiin syömässä ja leikittiin eräässä leikkipaikassa. Me nautimme kun lapsi oli niin onnellinen. Aikuisten jutut sitten toisella kertaa!

Vierailija

me oltiin viimekesänä taaperon kanssa laivalla, risteilyllä. tylsää oli, koska eipä siellä laivalla mitään tekemistä lapsen kanssa ollut. tanssipaikoissakaan ei viitsinyt istua, kun musiikki oli niin kovalla ja kaamea tupakanhaju.

virkistävää ja piristävää lomaa haettiin, mutta saatiinkin tylsä loma.

kotonakin olisi ollut kivempaa.

Vierailija

Biletys- ja shoppailureissut on tietysti asia erikseen, mutta kun lapsen kanssa mennään laivalle, niin kyllähän siellä sitten lapsen ehdoilla ollaan...

Melko vasta oltiin 2 v. taaperon kanssa Tallinnan reissulla ja oli tosi mukava nähdä miten poika viihtyi leikkihuoneessa, pallomeressä jne. Ja rentouttavaakin se oli, ei tarvinnut itse koko ajan leikittää ja keksiä ohjelmaa, kun laivassa oli ihmeteltävää ihan omasta takaa. Ja voin sanoa, ettei muksuni todellakaan ole mikään maailman helpoin/ tyytyväisin tapaus, että siitäkään ei ole kyse.

Asettakaa vaan ne omat tavoitetasonne matalammalle ja nauttikaa pienistä asioista, eihän lapsen kanssa reissaaminen koskaan voi olla samanlaista kuin ilman lasta!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä ramppaan Helsingin ja Tukholman väliä niin monta kertaa vuodessa että laiva on samanlainen kulkuneuvo kun juna tai bussi. Siellä käydään suunillee yö nukkumassa ja sit pois. Tietty tax free on perinne ja sit jos siellä on jotain showta. Mutta ymmärrän niitä jotka menee laivalle nimenomaan sen laivareissun takia eikä sen takia että se olis mikä tahansa kulkuneuvo. Joskus siellä voi olla vähän tylsää.

Meillä sama juttu :) Enemmän mä nautin, kun pääsen itse Tukholmaan/Tallinnaan shoppailemaan ja näkemään ystäviä/sukulaisia :) Mutta usein valitsen laivan lentokoneen sijasta, kun Tukholmaan/Tallinnaan menen. Koska lentokoneella pääsee niin helposti muihin maihin, mutta laivalla ei nyt niin helposti pääse esim Jenkkeihin.

Vierailija

Meno on hidasta mutta ollaan kuitenkin matkalla, kuplassa keskellä merta. Olo on hieman jännittynyt ja odottava, ihana käydä myymälöissä katselemassa tavaroita, se tuoksukin on niin omanlaisensa, tai vain seisoa laivan partaalla katselemassa merta...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

sellainen että olis kiva nauttia dinneriä ha shoppailla MUTTA laivalla oli muumit jouluviikolla ja lapsi oli aivan haltioissaan niistä sekä pallomerestä!Seisovassa pöydässä hän myös nautti, haki iskän kanssa lihapullia ja sai syödä karkkia. Lapselle oli jännää myös hytissä nukkuminen (3v.). Ruotsin puolella käytiin syömässä ja leikittiin eräässä leikkipaikassa. Me nautimme kun lapsi oli niin onnellinen. Aikuisten jutut sitten toisella kertaa!

Vierailija

Siis nähdä kuinka lapsi nautti ja tykkäsi reissusta ja uusista pienistä ihmeistä (näköalahissi jne.). Meitä oli tosin kolme aikuista, joten kun taapero nukahti niin yksi lueskeli ja " vahti" hytissä ja kaksi sai käydä vähän vapaalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat