Vierailija

Tänään tuli kamala riita asiasta. Mieheni siis ei käy suihkussa kuin todella harvoin, tavallisesti kerran tai kaksi viikossa. Itse käyn päivittäin. Huomautan todella usein tuosta hänen suihkuttomuudesta. Nyt on kulunut kaksi viikkoa ja yksi päivä siitä kun viimeksi kävi suihkussa. Siis sehän on jo ihan sairasta!

Tänään vaihdoin lakanat ja sanoin, ettei se voi tulla sänkyyn, jos ei käy suikussa. Suuttui mulle siitä. Sanoi, etten minä voi päättää, koska hän käy suihkussa. Sanoin, etten voikaan, mutta eikö aikuinen mies nyt tajua, että suikussa pitää käydä useammin kuin kaksi kertaa kuukaudessa. Sanoin, ettei ole kiva nukkua sellaisen vieressä, tai halailla. Hän sanoi, että saan nukkua yksin eikä tarvitse häntä halailla. Totesin vain, että aika vähän kunnioittaa kanssaeläjiä, jos tuolla lailla haisee.

Mies vain sanoi, ettei häntä haittaa likaisuus ja minun vuokseni ei suihkuun mene. Että minä en hänen suihkuaikojaan päätä.

Alkoi myös ilkeillä minulle. Sanoi, ettei minun sovi kommentoida hänen likaisuudestaan, koska itselläni on iho-ongelmia, joita en ole pystynyt hoitamaan. Osui aika arkaan paikkaan, koska minulla on akne. Sanoin, etten voi sille mitään. Puhdistan kasvoja huolellisesti kahdesti päivässä. Aikaisemmin söin lääkkeitä, mutta ne eivät sopineet minulle. Kun sanoin, että se on eri juttu, en voi sille mitään, niin sanoi vaan, että voitpas, mene hoitoon.

Riitelimme juuri ennen, kun miehen piti lähteä yövuoroon, joten jäi ihan kesken.

Olen ihan ymmälläni. Voiko tuollaista ihmistä olla. Ennen peseytyi ihan normaalisti, nykyään tälläistä. Olen todella yllättynyt mieheni kommenteista. Hänellä ei ole tapana puhua tuohon sävyyn.

Mielipiteitä kiitos ja apuja, että mitä tässä nyt pitäisi tehdä.

Kommentit (13)

Vierailija

Minä ja mieheni käymme vähintään kerran päivässä ja yleensä kaksikin kertaa. En voi edes kuvitella miestä joka ei kävisi suihkussa kuin kerran kahdessa viikossa. Hyi yök!!!! Johan se löyhkääkin karmealle.

Vierailija

Kuten minulle. Ihme hikipannuja täällä. Itse en hikoile ollenkaan, joten suihkussa käyn vain 1 - 2 kertaa viikossa. Tukan kyllä joudun pesemään päivittäin ja tietysti pesen myös kainalot, jalat ja alapesun teen, mutta koko kroppaa on turha suihkutella usein.

Voisiko ap:n mies olla niin nolo, että tuolla keinolla yrittää saada ap:n hoidattamaan aknensa? Aika tyhmää, jos niin on.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Hyvät ihmiset käykää nyt edes kaksi kertaa viikossa pesulla ja ostakaa sitä dödöä!!!

AP! Kärpäsestä härkänen...ymmärrän sinua oikein hyvin! Olen pahoillani jos aikuinen mies ei itse tuota tajua...Älä anna seksiä jos ei käy PÄIVITTÄIN PESULLA!

Vierailija

Noh, en itsekään joka päivä suihkussa käy, mutta..

Tiedän mitä tarkoitat. Miehellä on todella rasvoittuva tukka jo yhdenkin pesemättömän päivän jälkeen, mikä näyttää siltä, ettei ikinä käy suihkussa. Vaikka harvoin käy todellisuudessakin. En edes oikeastaan tiedä koska käy vai käykö lainkaan suihkus. Oletan, että käy silloinkun oon jo nukkumas....Hyyyy..

Vierailija

hävettää joskus, kun joskus käyn vain joka toinen päivä suihkussa. On sellainen oli, et haisee, vaikken oikeesti (ainakaan miehen mukaan) haise.

Sano sille ukolles, et johan ne sulle töissäkin nauraa, kun haiset niin pahalle. Jos se auttais.

Olen muuten itse asiakaspalvelutyössä ja aika usein sellaisia hajupommeja tulee vastaan. Hyvät ihmiset käykää nyt edes kaksi kertaa viikossa pesulla ja ostakaa sitä dödöä!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat