Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siis aihe kuuluu, etta onko monikin teista sattunut karsimaan ns. ikarasismista koska olette ' nuorena' saaneet lapsen. oon talla hetkella 21 ja pikkumies 15 kk ja mulla on ainakin lukuisia tilanteita jossa ihmiset ei ota nuorta aitia vakavasti. Miksi siis nain? ma kun tunnun ajattelevan ilmeisesti hieman aataminaikaisesti kun luulen etta kaikki oltaisiin tasavertaisia. Olisin kiitollinen jos joku voisi todistaa toisin.

hyvaa paasiaista muuten vaan kaikille!!!

Kommentit (3)

Vierailija

Minä en ole kokenut ikärasismia, mutta pitkiä katseita kylläkin. Varsinkin vanhemmat ihmiset tuijottavat pitkään, eikä niin kauniisti. Neuvolassa minua on kohdeltu ihan hyvin ja kehuttukin.

Vierailija

mä oon 23 ja mulla gynekoloki kysy että mitenkäs ehkäisy ja lapsenhankinta kun kahestakympistä kahenkympin puoleevälii on kuulemma otollisinta aikaa hankkia lapsia. (itellä yritys päällä kyllä) Mun mielestä pitäs niitte tätien enemminkin kattoo vinoo kolmikymppisii äitei jos pakko on jotakuta kytätä.

Mieski laskeskelee kauhuissaa ku on 33 et jos menee useempi vuos lapsen yritykses ni se on ikäloppu ku muksu on teini iässä.

Mut todennäkösesti ne tädit laskeskelee et noin nuori äiti, että ei oo varmaa koulut käyty eikä tuu käytykkää, mutt mitäs se niille sit taas kuuluu?

Vierailija

Jotkut kyllä tujottaa pitkään ja ajattelee varmaan jotain rumaa. monen vanhusten mielestä olen varmaan tosi huono äiti vaan ulkonäköni puolesta kun naamassa on lävistyksiä. ikää mulla 22 v.

yks täti kerran sanoi että " voi lapsi parka" kun katteli esikoista kun oli pieni ja makasi vaunuissa. toisen kerran kun näin sitä se vaan puristeli päätään.

sit taas neuvoloissa tai vastaavissa paikoissa mut on kyllä aian otettu vakavasti onneks. varmasti sanoisin takasin jos ne alkais jotenkin kattomaan mua alaspäin.

my_selene ja tytöt 04/02, 07/03 ja rv 35+0

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat