miki kaikki naiset unelmoivat miesgynestä, joka ottaa heidät väkisin?

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

ystävälläni kävi alaikäisenä ihan toteen tämä " fantasia" eli miesgyne alkoi häntä " hyväilemään" kesken tutkimuksen, ahdistelemaan siis aivan uskomattoman ällöllä ja niljakkaalla tavalla. onneksi ystävä uskalsi kertoa äidilleen tapahtuneesta ja veivät yhdessä asian eteenpäin. miesgyne sai potkut ja pomonsa kiitteli ystävääni rohkeudesta. oli kuulemma ihmetellyt miehen käytöstä ja puheita, muttei pelkän fiiliksen perusteella tietty ollut voinut ryhtyä ketään erottamaan.

päätin muuten etten ikinä mene miesgynelle.

..ja uskomatonta sinänsä mutta raskaana ollessani olikin " pakko" sillä asuin pikkupaikkakunnalla jossa ultratutkimuksia teki vain yksi tyyppi (mies) yhtenä päivänä viikossa. menin ja kaikki meni ihan normaalisti (tosin mun mies oli mukana), kunnes.. ..tämä em. ystäväni tuli kerran tavatessamme katselleeksi neuvolakorttiani ja niimpä tietysti: sama mies.

Vierailija

ja kun on kertonut, millaisia " pesia" joutuu päivät pitkät ronkkimaan, niin ajatuskin gynekologilla käynnillä lähinnä alkaa kuvottamaan minua.

Mutta ystäväni taas fantasio siitä. Hän on kertonut, että on jotenkin kiihottavaa ajatella, kun korkeassa asemassa oleva mies alkaisi hyväilemään jne... ja koska gynekologihan osaisi hommansa, sillä hän jos kuka tietää, missä naisella on mitäkin.

No kyllähän se tietää, mutta ei se nyt niin auvoista ole, kuin luulisi. Itse asiassa rokottaa ihan hirveästi seksielämäämme. Välillä tuntuu, kuin oisin vain yksi " pesä" muiden joukossa, kun hän koskee minua, vaikka mies kuinka väittääkin muuta. Mutta en osaa jotenkin rentoutua ja nauttia.

Vierailija

(ja varsinkin nyt kun tiedän, että gynet kertoilevat eukoilleen tutkimistaan " pesistä" ) että enpä saa siihen liitettyä mitään seksuaalisia ajatuksia.

Vierailija

unelmois tapahtuvaks. Mä voi fantasioida mistä tahansa,mutta en silti tosiaan oikeesti haluais gynen rupeevan muihin kuin työhön kuuluviin hommiin

Vierailija

eikä se musta mitään outoa ole ollut...työtään se vaan tekee....joskus kyllä käy sääliks ammatin valintaa, mutta mulle on oikeestaan sama onko mies vai nais.....

eikä ole ollut fantasiaa väkisinotosta ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat