Postimies Pate-tavaraa pääkaupunkiseutu?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli tuon Maisa-keskustelun innoittamana kyselen taas,että onko kukaan pääkaupunkiseudulla bongannut mistään Postimies-Pate tavaraa. Erityisesti hahmot ja dvd:t kiinnostaisi. Meidän 2-v poika on joka kerta liimaantunut telkkarin eteen kun pikkukakkosesta tuli Postimies Pate...nyt se loppui ja en kerennyt saamaan kun yhden jakson nauhalle. =( Mistäköhän saisi Postimies Pate hahmoja tai dvd:itä?

Kommentit (5)

Vierailija

Ei tullut sitten luettua omaa viestiä tarkemmin kun en huomannut, että liike jäi mainitsematta. Tuo auto siis löytyi Prismasta. Eli saattaa olla myös muissa prismoissa, mutta ainakin pari viikkoa sitten löytyi jumbosta.

Vierailija

Taisin Prismassa nähä tässä yks päivä jotain Postimies Paten hahmoja. Tais olla Pate ja kärryt ja Pate ja kissa. Kirjastosta oon lainannu videoita. Tosin en pääkaupunkiseudulla mutta varmasti on, koska tällä pienemmälläki paikalla niitä on..

Vierailija

Postimies pate dvd tai video on semmoinen tuote jota olen etsinyt vaan en löytänyt. Pari viikkoa sitten tein helsingin reissun ja etsin silloin paten autoa. Ei kuulunut stockmannin eikä sokoksen valikoimaan. Aiemmin täällä kirjoiteltiin että sanomatalon lastenvaatekaupassa olisi pate vaatteita myynnissä, mutta ei ollut kun minä sinne pääsin, minun tuurilla olivat myyneet jo kaikki pois. Mutta käynti Vantaan jumbon kauppakeskuksessa kannatti, sillä siellä oli paten auto paten ja jessin kera sekä lisäksi oli myynniss pate ja jessi hahmot erikseen. Tuota autoa kyllä suosittelen vaikka leluja olisikin aivan liikaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat