Vierailija

Kommentit (31)

ensin hänen ystäväänsä jonka kanssa kävin muutamilla treffeillä.

Homma ei oikein sujunut, mutta moikkasimme mieheni kanssa aina ja vaihdoimme pari sanaa. Kerran tapasimme baarissa viihteellä ja pyysin häntä pitämään takkiani sillä välin kun kävin vessassa.

Sillä välin hän oli työntänyt käyntikorttinsa takkini taskuun.

Tietysti soitin ja sovin treffit kun huomasin sen kortin!

Minulla on edelleen tämä käyntikortti tallessa lompakossani, olemme nyt kahden lapsen onnelliset vanhemmat :)

Olimme työkavereita mutta eri paikkakunnilla ja olin pihkassa mieheeni ennenkuin olin vilaukseltakaan nähnyt. Nyt kaksi yhteistä lasta ja kolmas yritteillä, yhteiseloa 9v, joista naimisissa 5 v. Ja luodut toisillemme!

oli silloisen bestikseni poikaystävä. silloin oltiin vain kaverita. Mutta kun heillä meni poikki niin ystävyys kehittyi ja kahden kuukauden päästä olimme kihloissa. Nyt on 6 ja puoli vuotta takana ja kesäkuussa on häät. :) Tosin silloinen bestis ei ole enään edes kaveri, mutta eri syistä... Olen onnellinen!

Olin juuri muutama kuukausi sitten melko pitkästä teininä alkaneesta suhteesta eronnut. Kaverini " pakotti" baariin piristymään, ja päätin lähteä, sillä ehdolla ettei " etsitä mulle miestä" . Satuttiin samaan pöytään nyk. mieheni kanssa, jonka tiesinkin entuudestaan (samassa koulussa yläasteella ym.) ja alettiin jutella. Aina ollut mielestäni niin kiltin oloinen ja komea... ;) Siinä sitten juteltiin ja tanssittiin ja oli mukavaa. Valomerkin aikaan kysyin minne mies on menossa yöksi ja millähän kyydillä. Vastasi että " taxilla sun luo" . Selvä =)) Sen jälkeen nähtiin päivittäin, nyt takana pari yhteistä vuotta ja yksi pieni lapsi!! (Eikä muuten harrastettu seksiä heti silloin ensimmäisenä yönä!!! :) Eikä vielä muutamina seuraavinakaan...)

Olin tuolloin 8:lla kuulla raskaana ja yhteinen tuttumme järjesti treffit. Olin kyllä tälle tutulle kertonut olevani raskaana, mutta oli sitten jotenkin (en vaan voi käsittää miten) unohtanut asian. Luulin että toinen osapuoli tiesi raskaudestani, Mutta kun ehdotti että oteittais muutamat ennen kuin suuntaamme jonnekkin, niin tajusin tilanteen. Lähetin hälle viestin jossa kerroin että olen raskaana ja olen pahoillani väärinkäsityksestä. miehelläni kesti 3 (piinallista) päivää vastata tuohon viestiin. Ehdotti mentäiskös sitten vaikka pizzalle. Siitä alkoi meidän yhteinen taival jota on nyt kestänyt 7vuotta. Lapsia on siunaantunut 2 ja naimisiin menemme ensi kesänä.

mutta kun ensimmäisen kerran näin tuon ukko-kullan, niin en olisi voinut kuvitella meitä koskaan, enkä missään elämän vaiheessa olevan yhdessä :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat