Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä täällä kaikki ovat niin laihoja, rikkaita, viisaita jne?????

Vierailija

Tosiasia kuitenkin on, että yli puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia. Tää palsta on ihan sokerihuurrettua paskaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

T:Yksi tavallinen äiti, joka painaa sopivasti, rahallisesta rikkaudesta kohdallani ei juurikaan voi puhua, toimeen tullaan ja viisaus onkin sitten hieman kinkkisempi asia.

Vierailija

elän vuoralla, tosin ihanassa omakotitalossa... ajan vanhalla rellun reuhakkeella... mutta minulla on lapset, mies, vanhemamt ja ystävät ne rikastuttavat minua enemmän kun muhkea saldo tilillä.

Vierailija

Oon yrittänyt tasapainottaa aina vastailemalla :) Mutkun niitäkin " kuinka paljon painat" galluppeja tulee niin usein, tyyliin joka toinen päivä, niin en aina jaksa luetella samoja.

BMI on 24,9 (just just normaalipainoinen siis!) ja tulot alle 500 e/kk.

Vierailija

Mä en ole laiha, mutten lihavakaan. En ole rikas, mutten köyhäkään. Omistan paljon sellaista mitä rahalla ei voi korvata ja koen olevani älykäs. En mitenkään " kirjaviisas" , mutta ainakin omaan aimo annoksen tunneälykkyyttä. Mutta mitä siitä? Iloinen mieli, korvaa puuttuvan älyn!

Vierailija

Mutta hoikkana ja itseeni tyytyväisenä, mielellään vastaan esim painogallupeihin. Mutta silloin puoltoista vuotta sitten kun oli surujen myötä kertynyt 10kg ylimääräistä niin häpesin itseäni, enkä olisi todellakaan vastannut silloin mihinkään painogallupeihin. :)

Vierailija

Täällä varmaan on useampi, joka kuvailee itsensä sellaiseksi, mikä haluaisi olla... Ja ei kai siitä kenellekään haittaa ole.

t, melko hoikka, ei kumminkaan rikas mutta kohtuu fiksu...kai...

Vierailija

Musta on huvittavaa, että jos sattuu joskus vastaamaan johonkin tuollaiseen eri tavalla kuin enemmistö, niin siitä saa sitten kuulla. No jos sun elämääs helpottaa, niin voin sanoa, ettei tämä alipainoisena olo ole pätkääkään hienoa.

Yksi niistä, jonka painoindeksi on valitettavasti (ja toivottavasti vain toistaiseksi) se 16

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat