Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kenelläkään kokemuksia? Millaisille palkoille on mahdollisuus päästä? Kyseessä olisi Aku Ankka, Roopesetä, Cosmopolitan, Mikrobitti ym... Onko se ihan hirveää työtä?

Työtä voisi tehdä kotoa käsin, se olisi plussa. Jotain työtä olisi pakko saada ja pian. Olenko hullu, jos tuollaiseen lähtee. Asiakaspalvelusta puhelimitse on kokemusta paljon, mutta ei itse puhelinmyynnistä.

Kommentit (4)

Vierailija

myyntipuheesi ja näistä 1-2% tilaa. Tämä on minun kokemukseni siitä työstä. Palkka vaihtelee paljon firmoittain, itse en suostuisi tekemään työtä, ellen saisi takuupalkkaa, etenkin alussa on pelkillä provikoilla vaikea elää. Sitten sellainenkin juttu pitää sopia työnantajan kanssa selväksi, että vastuu niistä lehtikauppojen lopullisesta toteutumisesta eli siitä että asiakas myös maksaa lehtitilauksensa on työnantajalla, ei missään nimessä sinulla. Sinun kuuluu saada palkkasi saamiesi tilausten perusteella, ei siis maksettujen laskujen.

Vierailija

...siihen pitää asennoitua oikein ja viis veisata epäkohteliaista ihmisista. Ajatella vain, että kyllä niitä tolloja tänne mahtuu, mutta tämä on minun työtäni.

Tein lehtimyyntiä opiskeluaikana yhden kesän eli 2,5 kuukautta. Kovasti joutuu tekemään töitä eli paljon pitää soittaa. Palkkaukset vaihtelee, meilläkään ei ollut mitään kiinteää palkaa vain provikka. Puhelinluettelosta repäistiin sivu ja alettiin soittaa järjestyksessä...

Pitää olla napakka, ei saa olla liian kiltti ja ystävällinen. Parhaiten myi sellainen härski eukko, jolla oli suunnilleen agressiivinen tyyli. Meni lankoja pitkin, jos ei heti tullut kauppoja. Myi siis ihan uskomattomia määriä, en olisi ikinä uskonut. Toinen tykki oli lupsakka nuori savolaismies, joka viänsi tosi komeesti. Sai kaikki työpaikallakin hyvälle tuulelle, kun avasi suunsa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat