Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei! Viikon päästä ois sokerirasitus. Ensimmäistäkin odottaessa jouduin siihen, sillon arvot olivat hyvät. Nyt kuitenkin lähtöpainoa noin 20 kg enemmän, ja jännittää, josko on nyt puhjennut. Onko teillä tullut r-diabetes yllätyksenä vai oletteko jo osanneet jostain oireista ajatella sitä (mistä?)? Tai oletteko huomanneet jälkikäteen, että jotkin oireet on johtuneet korkeista sokeriarvoista? Se mitä tulee, niin on otettava vastaan..

Kommentit (3)

Vierailija

tälläisiä oireita, jano ja nälkäkohtaukset, varsinkin öisin. Nälkä varsinkin oli ihan hillitöntä ;) Väsymys oli myös oire. Mulla nousi paino myös tosi paljon (+26kg yht) ja kokoajan oli pissassa sokeria, melkein alusta asti.

T:Moonagirl rv 28+3

Vierailija

Heips!

Raskausdiabetes tuli minulle yllätyksenä. Paino on aiemminkin noussut samaan tahtiin, mutta vasta nyt siihen kiinnitettiin huomiota. Tuntui siltä, etten syö mitään, mutta painoa kuitenkin kertyi raskauden puolivälin jälkeen noin kilo viikkoa kohti.

Jälkikäteen ajateltuna outo pökkelöolo pääruoan jälkeen oli oire, samaten uskomaton jano, jonka ajattelin liittyvän vain raskauteen.

Pissassa ei ikinä ole ollut sokeria, paastoverensokerikin on ollut testattaessa ennen aina ok, olin tosi tyrmistynyt rasituskokeen tuloksesta, mutta näillä eväillä pitä jatkaa ainakin synnytykseen asti.

Kevis rv 33+2

Vierailija

Hei,

Juu, samoja oireita kuin muillakin vastanneilla. Eli aivan tajuton väsymys syömisen jälkeen. Samoin valtaisa juominen (minä kun juon ei-raskaana ollessani varmaan liiankin vähän) Minulla ei painonnoususssa ollut mitään kummallista. Pissassakaan ei ollut sokeria, mutta minulla oli esikoista odottaessa jo oireita r-diabeteksesta, joten osasin vähän arvailla.

Olen nyt viikoilla 35+0, ja painoa on tullut vajaa 5 kg. Todennäköisesti painonnousua on rajoittanut se, että olen joutunut pistämään insuliinia ja polilla on " vahdittu" painonnousua.

t. Eikkuemo

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat