Onko muita 32-vuotiaana esikoisensa saaneita? Miten ovat laheisenne/sisaruksenne suhtautuneet? Oma siskoni ei ole lainkaan kiinnostunut sil...

Vierailija

suree lapsemme puolesta kun on niin vanha äiti. Jos joskus soittaa niin kyselee vaan huolestuneena vointiani ja suhtautuu kuin olisin joku 50 v. terveysongelmainen ensi-synnyttäjä. Mulla on kaikki mennyt todella hienosti (kop-kop), joten tuntuu koomiselta että sisko suhtautuu kuin olisin todella joku ihan ikäloppu.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Itse olen onnellinen, kun ehdin tehdä yhtä sun toista ja nauttia nuoruuden huumasta ;). Nyt on elämä järjestyksessä, lennot lennetty ja aikaa lapsille. T. myös 32-v esikoisensa saanut

Vierailija

Miettivät kuulemma aikoinaan vielä yhtä lasta, mutta se jäi tekemättä sillä siskoni oli omasta mielestään " jo liian vanha" eli 27-vuotias...

t. ap

Vierailija

Minä olin tuttavapiirin ja meidän sisaruksista ensimmäinen, joka sai lapsen. yksi ystävätär tuli pari kk perässä ja sisko vasta useamman vuoden jälkeen: sai esikoisensa 33v 2kk. Minua ei ole kukaan koskaan ihmetellyt, siis että olisin vanha.

Päiväkodissa olen huomannut, että on nuoria vanhempia, mutta on meitä vanhempiakin. Minuakin vanhempia lasten vanhempia löytyy koululuokalta - osa esikoisten vanhempia, osa kuopusten.

Vierailija

Saahan monet sisaruksia esikoiselle ton ikäisenä ja myöhemmin, mikä on ero? Yhtä lailla niille jälkimmäisille pitää jaksaa olla hyvä äiti. Mutta sitä ei kummastella...

T. Esikoisen 30-vuotiaana saanut

Vierailija

jos joku perikymppisenä menisi naimisiin tai synnyttämään sen sijaan että opiskelisi. Kaveritkin saa lapsia paraikaa, ikähaitarilla 33-40 v.

Vierailija

Suku vain tuumi, että vihdoin viimein käänsin takkini ja tein lapsia.... olinhan aviossa jo vuosia sitä ennen.

Minä aloin hermoilemaan lasten tekoa just ennen 30 v päivääni. silloin todetiiin, että onhan sinulla vielä liki 10 v aikaa niitä tehdä.

Eli en ole kuullut keneltäkään tuollaisia kommentteja. Mutta kaikki kaverini ovat olleet 30-44 vuotiaita, kun ovat esikoisensa tehneet.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miettivät kuulemma aikoinaan vielä yhtä lasta, mutta se jäi tekemättä sillä siskoni oli omasta mielestään " jo liian vanha" eli 27-vuotias...

t. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat