Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mistä löytäisin suurikokoisia imetysliivejä? Vai ryhdynkö itse niitä askartelemaan?

Kokoni on vakiona 75F, imetysliivien pitäisi olla jotain 75G-H tai ehkä 80G-H. Olisikohan kenelläkään tietoa, mistä voisi löytää tällaisille tapauksille tukevat kannattimet?

Kevis

Kommentit (8)

Vierailija

aiemmin (edellisessä imetyksen aikana) niitä sai cm tavarataloonkin tilattuna, ainakin triumfilta löytyi kaarituellista G:tä...itselläni tosin ympärys 70 joten oli vielä hankalampi löytää..

sitten ostin anitan F muistaakseni (saattoi olla et oli isoin kuppikoko niillä)..anitassa malli oli mielestäni parempi, tosin kaaritueton,

join kuitenkin paljon miellyttäväksi käyttää imetysaikana noi kaarituettomat..ainakin mua painoi noi triumfin kaarituet kainaloon /eli siis liivit ei olleet sopivat vaikka kuppi oli..kaarituki oli niin pitkä että se nousi rinnan päälle kainalossa, vaikka ympärys oli ehkä hiukan löysäkin..saattoi olla muuten 75kin..ostin ne muutenkin vasta maidon noustua kunnolla..)

jokatapauksessa mun mielestä paras ostaa vasta lapsen synnyttyä..mulla ainakin suureni paljon odotettua enemmän odotusajan Estä ylipursuavaan F/Ghen..

nyt oon ostanut sellaiset joustavat uudet lisäksi, kaarituettomat, toppityyliset, joiden uskoisin olevan aika mukavat..(ne oli nettikaupasta www.amauti.fi)

t.anni 38+

Vierailija

naisten alusvaatteiden erikoisliikkeessä. Ostin Anitan kaarituelliset ihan sievät valkoiset liivit kokoa 75E. Ainakin saa palvelun ja oikeankokoiset liivit suoraan, ei missään lindexissä tai kapiksessa ole ja itse halusin ehdottomasti kaarituilla koska KAIKKI tuki on tarpeen ihan selänkin takia.

Peppiunetta 41+1

Vierailija

Niin, jäi sanomatta, että asun Oulun seudulla. Tänään kävin viimeksi metsästämässä liivejä erikoisliikkeessä, jonka myyjä sanoi, ettei minun kokoiselleni löydy mistään imetysliivejä. Niitä ei kuulemma vain ole. Heh.

Siksipä kyselenkin teiltä, jotta jos jossain olisi saatavilla, voisin sellaiset hankkia. En tiedä pystynkö enää matkustamaan Helsinkiin asti, mutta luultavasti postin kautta olisi edes jotain toiveita saada imetysliivit hankittua. Ja mieluummin ennen kuin vauva syntyy, ettei tarvitse laitokselta lähteä ilman liivejä.

Kevis rv 33+

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat