Tää on ihan uskomattoman tyhmää...

Vierailija

siis kaikkia viestejä ei pääse lukemaan, näyttää vaan tietyn määrän... Tekisi jopa mieleni sanoa rumasti. On se vaan pakko myöntää, että vanhassa vara parempi :) Olen kyllä yrittänyt suhtautua myönteisesti tähän muutokseen... mutta rajansa kaikella!!!

Kommentit (3)

Vierailija

viim 5 vuotta olen keskuteluissa pyörinyt.. Niin odotuksessa, vauva, taapero jne jne..

Koskaan ei ole tökkinyt, ei kertaakaan.

Nyt ei mitään muuta teekkään... Kypsyttää todella paljon!!!

Eikä toimitus ole vaivautunut millään tavalla pahoittelemaan asiaa tai vastaamaan palautteisiin

Vierailija

Johan täällä tulikin pyörittyä vuosia ja taas vuosia, mutta en enää tämän jälkeen tänne palaa...on nimittäin niin hemmetin huonot ja ärsyttävän väriset nämä uudet sivut että... ennen siirryn sitten vaikka opettelemaan kaksplussan sivujen käyttöä!

NÄKEMIIN siis vauva!!! Ei voi kun ihmetellä kenen päähänpisto oli mennä pilaamaan nämä sivut???

Vierailija

Minusta entisessä vauvan keskustelupalstassa ei ollut mikään. 2 vuotta ahkerasti palstailin ja tykkäsin palstasta ja se toimi aina hyvin.

Nyt kaikki on ihan perseestä.

Mä rekkasin kaksplussan sivuillle ja aloitin Mitäs Nyt:lla palstailun. Aika jännää :) Taidan alkaa sinne vakkariksi, kun ei nää Vauvan sivut vieläkään toimi vaikka uudistus meni jo,

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat