Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis nimenomaan siitä, että Mirena olisi ollut paikallaan ja silti olisi ollut raskaana. MInulla se on ollut nyt viime kesän alusta. Puoli vuotta minulla oli veristä vuotoa ihan joka päivä jonkun verran + kuukausittain tosi reilut ja pitkät kuukautiset lisäksi, jotka olivat myös entistä kivuliaammat. Sitten tämän vuoden alussa kaikki vuoto loppui, eikä ole ollut minkäänlaista kuukautisvuotoakaan, ei pisaraakaan. Kierukan narut tuntuu ihan normaalisti kohdunsuulla, joten siellä on.

Mielialat vaihtelee ihan kuin olisi raskaana, väsyttää ja lisäksi paino nousee pikkuhiljaa, vaikka olen merkittävästi keventänyt syömistä sen vuoksi! Nyt alkoi pelottaa, että MITÄ JOS SE ONKIN SITÄ???

ONko joku kuullut hormonikierukan pettäneen, ja mitä sitten? Kuparikierukasta olen kuullut useamman tapauksen itse, sen tiedän olevan mahdollista. Mutta mitä pitää tehdä jos nyt olenkin raskaana, onko todellinen vaara lapsen vaurioihin yms.??

Kommentit (2)

Sitten ne jäi pois ja tein positiivisen testin. Kierukka poistettiin (ei ollut kunnolla paikoillaan) Se pitää heti poistaa, riski tässä on 30% keskenmenolle. Riski on kuitenkin suurempi viikolla 20. Keltarauhashormonia erittyy niin vähän että epämuodostumia sikiölle ei tule.

Raskauteni osoittautui reilua viikkoa myöhemmin kohdunulkoiseksi =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat