Monet ovat huomauttaneet lapseni otsatukasta :/

Vierailija

Tytöllä (3v) on päältä eteenpäin kasvavat hiukset. Pienempänä leikkasin sitten kaikki eteen tulevat hiukset saman mittaiseksi eli otsatukka oli aika paksu.

Nyt kun tyttö antaa vähän laittaa hiuksiaan niin olen alkanut kasvattaa niitä takimmaisia hiuksia pitkäksi.

Nyt kun hiukset on jo kasvaneet n. 3cm pidemmäksi, kuin muu otsatukka ja pitemmät haituvat tulevat joskus eteen on ihmiset alkaneet vitsailemaan lapsen otsatukasta "on tainnut äiti itse leikellä otsatukkaa" ja "kannattaisi viedä parturiin" ym.

Huomauttelijoina on ollut mm kerhon hoitaja ja muitten kerholaisten äidit.

Kiva siinä sitten selitellä, että ihan on tarkoituksella tuollainen.. Ja hauskinta tässä on se, että minä olen kampaaja, mutta nuo huomauttelijat eivät sitä tiedä :)

Kommentit (1)

Vierailija

Itse leikkaan tytön etuhiukset niin, että otan kammalla hiuksia suunnassa päälaki-otsa (ei siis korvasta korvaan -suunnassa) ja leikkaan siitä niin että hiukset ovat samanmittaiset mutta etuhiukset näyttävät olevan kerroksittain. Tosi vaikea selittää, mutta tuolla lailla ei näy niin helposti jos on leikattu vähän huonosti, toisin kuin jos leikkaan ihan suoraksi etuhiukset (potta-tyylisesti).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat