Vierailija

Mun säästötilille menee 200¿/kk

Yhteiselle 400¿/kk

ja miehen en tarkkaan tiedä mut luulisin et 500¿/kk

Yhteensä tileillä n. 20 000¿. Ostamme kaiken käteisellä eikä ole kun asuntolaina. Silti mieheni ei suostu ostamaan uutta keittiönpöytää, kun vanha ihan hyvässä kunnossa!

Sivut

Kommentit (37)

Oma rahastosäästöön menee 70¿/kk ja lasten tileille menee 30¿/kk

Mies säästää kaiken ylimääräisen; hänellä on säästöjä jotain 20 000¿, itselläni on noin 4000¿.

Asuntolainaa on 114 000¿ ja autolainaa vielä 1500¿, se loppuu toukokuussa. Sen jälkeen lisätään lainanhoitomaksua 250¿/kk ( nyt 1140¿/kk) ja 250¿ menee uudella autosäästötilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asuntolainaan menee 1200¿ ja autolainaan vielä pari kuukautta 500¿, joka sitten siirretään asuntolainan hoitoon. Säästötileillä on tällä hetkellä noin 4000¿, käytetään tarpeen mukaan taloon tai lomailuun

Mies säästää kaiken ylimääräisen ja hänellä on 15000¿ säästötileillä, mulla noin 3800¿ rahastossa, joka on eläkesäästöksi ajateltu eli siihen ei ole tarkoitus koskea.

Itseäni en ole saanut säästämään enempää kuukaudessa vaikka varmaan pitäisi.

Eikä meidän mielestä ole huono vaihtoehto säästää 11 vuotta rahaa verrattuna siihen, että maksaa lainaa 30 vuotta!

Emme halua maksaa korkoja pankille vaan mieluummin käytämme nekin rahat itse.

Ei kulutusluottoja ei autolainaa (paitsi pieni laina appiukolta ilman korkoja)

Säästöön menee noin 100-200 ¿/kk/hlö.

Ja joskus jotain isompia apurahoja. Meillä on säästössä + rahastoissa noin 10.000 ¿/nenä, myös lapsilla. Koskahan niitä aletaan käyttää... mies on niin pihi niiden kanssa.

Mies varmaan vähän vähemmän. Minullakin on n. 20 k¿ säästössä, mutta en myöskään tuhlaile ylettömästi. Miehen varoista en tiedä, asia ei kuulu minulle. Ainoat heikkouteni ovat kosmetiikka ja vaatteet, joten aika tasapainoilua tämä toki välillä on...

Yleensä vuoden lopulla tyhjäämme säästötilimme asuntolainanlyhentämiseen. Säästötililtä maksamme myös ulkomaanmatkamme. Muut isommat ostokset hoidamme käyttötileiltämme.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat