Sveitsissä (Bern) käyneitä?? Yksi päivä aikaa, mitä kannattaa tehdä tai käydä katsomassa?

Vierailija

Eli vinkkejä kiitos mitä siellä on näkemisen arvoista?

Kommentit (1)

Vierailija

Eli, jos vain päivä aikaa, niin kannattaa kävellä kaupungilla tutustuen paikalliseen kaupunkielämään... Paljon kahviloita, pieniä kauppoja, kävelykatu keskellä kaupunkia... toriaukio, jossa elämää... ja kaupungin laidalle kävellessä, näette paikalliset "maskotit" eli karhut aidatulla alueella... Kävelette kaupungin halki, pitkän sillan yli ja sillan toisessa päässä on pienet aidatut syvennykset muutamalle karhulle... Minun mielestäni hieman karua katseltavaa, pieni alue ja isot karhut, mutta hyvin hoidetut ja siistit. Paikallinen perinne, karhukaupunki kun on. En tiedä ovatko siellä enää, siitä on jonkin verran aikaa kun kävin, mutta alue on varmasti paikallaan.

Itse myös päiviä siellä viettäneenä olen tutustunut vaan kulttuurinähtävyyksiin, pieniin kirkkoihin, museoihin, kahviloihin ja maisemiin... Sillalta ja muutamalta näköalapaikalta upeat näkymät Alpeille. Lapsia minulla ei ole silloin vielä ollut, joten en osaa antaa vinkkejä perheille... jos jotain erikoista etsitte.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat