Olen päättänyt rakastella naisen kanssa

Vierailija

Olen naimisissa ja 2 lapsen nuori äiti. Olen tullut tulokseen että täällä eletään vain kerran ja haluan kokeilla seksiä myös naisen kanssa. Mieheni mielestä asia on ihan ok.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mutta mikä siinä naisten välisessä seksissä oli sitten se juttu? Miten se erosi seksistä miehen kanssa? Mitä te teitte, nuoliko hän sinua, nuolitko sinä häntä, tunkiko hän sormensa sisääsi tai sinä hänen? Nautitko myös sen naisen tyydyttämisestä vai pelkästään siitä, että hän tyydytti sinut?

Vierailija

Tämä on juuri sitä oksettavaa itsekkyyttä, mitä nykyään on niin paljon ja mikä tuhoaa parisuhteet. Pitää saada kokeilla muutakin kuin mitä oman puolison ja itsen välillä on...miksi helkkarissa sitten olette pariutuneet ylipäätään jos kerran sitoutuminen ei merkitse mitään??

Lapsellista ja typerää minusta.

Vierailija

koska heteronainen ei todellakaan ajattele naisen vartalosta noin, saati, että todellakaan suostuisi nuolemaan toisen naisen alapäätä, tai koskemaan muutenkaan. Ei siinä sinänsä mitään pahaa, mutta kun sanot, ettet koe olevasi bi, niin sitä kuitenkin olet.

Vierailija

Niin korostan nyt toistamiseen että halusin kokeilla miltä se tuntuu,naisten välinen seksi. En voi kutsua sitä rakasteluksi. Mieheni kanssa (jota suuresti rakastan) rakastelen säännöllisesti ja saan tyydytyksen joka kerta.

Tilanne teki minusta varkaan. Olin viikon koulutuksessa täydentämässä valmentajantutkintoani. Siellä se tapahtui. En jäänyt millään tavoin " koukkuun" vaan otin sen kokemuksena. En tunne olevani edes Bi. Silti voin kokeilla sitä uudestaan jos joskus tulee uusi tilaisuus,en kuitenkaan etsi niitä.

Sanotaan nyt näin että vaikka kuinka ihminen on elämäänsä tyytyväinen,on jokaisella " joku juttu" . Minulla se oli tuo tapahtuma. Seksi naisen kanssa ei muuttanut minua mihinkään. Olen edelleen äiti,vaimo ja helvetin onnellinen sellainen. :)

Vierailija

mieheni mielestä naisten välinen seksi ei ole häneltä pois eikä hän koe sitä pettämisenä tai ole asiasta mustasukkainen. Ei suostuisi jakamaan minua toisen miehen kanssa. Minusta seksiin ei välttämättä tarvita rakkautta mutta kylläkin seksuaalista kiinnostusta. Vai väitättekö että koette seksuaalista kiinnostusta vain omaan mieheenne näin vuosienkin jälkeen? Haluan vain kokea muutakin kuin mitä mieheni ja minun välillä tapahtuu.

Vierailija

Kokemuksena oli ihana,ja seksi naisen kanssa oli upeampaa mitä olisin osannut ennalta arvata. Mulla on aina ollut mielessä kokeilla ja tilaisuuden tullen tartuin syöttiin. En saisi miestäni ikinä ymmärtämään moista joten en hänelle tule siitä ikinä kertomaan. Oikean naisen jos tapaan kokeilen sitä varmasti uudestaan ;-)

Niin ja naimisissa + 2 lasta

Vierailija

Mutta mieheni ei " lämpene" .. Olisi niin kiva jos saisin jonkun mukaan vaikka viettelemään mieheni ensin ja sitten minä tulisin mukaan.. Huoh.. Ketään?? ;)

Vierailija

Se tuntuu niin oudolta, koska itselleni rakastelu liittyy ennen kaikkea tunteisiin toista kohtaan. Minun on hirmu vaikea ymmärtää, miten seksi voisi olla parempaa naisen kanssa ilman, että sitten tuntee psyykkistä ja fyysistä vetoa tätä naista kohtaan eli on jotenkin rakastunut tähän. Ja onko sitten seksikokemukset miesten kanssa jotenkin poikkeuksellisen huonoja, jos seksi naisen kanssa on niin paljon parempaa? Esim. eikö mies ole harrastanut suuseksiä ym. muuta kuin varsinaista yhdyntää? Mikä on siis se lisäarvo, mitä naisten välisestä seksistä saa?

Vierailija

Én halua kommentoida yksityiskohtia. Naisen vartalo on aika erillainen kun miehen ;D Rinnat,peppu,vatsa jne. Jos sanoisin näin; naisen nuoleminen oli parasta. Kiihotun aina aivan mielettömästi suuseksistä. Sillon sain kokeilla olla se antava osapuoli...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat