~~*NELIAPILAT*~~viikkoa 20 mennään~~

Vierailija

Kylmää mutta aurinkoista tiistaita!

Pitihän sitä kokeilla saisinko otsaketta aikaseksi..katotaan nyt onnistuko =DD

Tulen myöhemmin sitte uudelleen turinoimaan vaikkei mulla mitään asiaa ookkaan..

nani kera poikakatraan joka vihdoin näyttää toipuneen viikon vatsatautiepidemiasta

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Hiljaista meidän pinossa. Ulkona on kyllä niin upea sää, että en ihmettele ettei kukaan ole koneen ääressä.

Meillä tilanne tällä hetkellä vähän samanlainen kuin kaakaokirahvilla, että tulee jos tulee.

Täti ilmestyi sitten viikonloppuna eli meille ei tule ainakaan helmivauvaa. Näillä näkymin ei myöskään maalisvauvaa. Olen matkoilla juuri ensi oviksen aikaan ja mies on kotona. Täytyy siitryä haaveilemaan sitten huhtivauvasta.

Mielenkiintoistaon, että meillä mies on harannut nelosta vastaan. Mies yllätti yksi ilta sanomall ulos nauttimaan upeasta säästäa, että kyllähän se nelonen voisi olla ihan kiva. En ole puhunut sen enempää, antaa totutella ajatukseen.

Nyt ulos nauttimaan upeasta säästä. Plussatuulia muille!

Judy kp 4/25

Vierailija

Missäs kaikki luuraa? Onko niin että nää erittäin toimivat sivut eivät oikein tahdo toimia :/ itekki olen niin paljon näitten kans taistellu että ei oikein mukavaa täällä ole vierailla...

Oisko niitä plussauutisia tullu lisää?? Jos on niin hurrrrjasti onnea ja tarrasukkia mukaan (musta tuntuu että taisin unohtaa jotakuta onnitella ennen ku nää sivut alko tökittää, en vaan nyt millään muista kukahan se nyt mahtoi olla...sori)

Meillä tosiaan viikon verran sairastettiin mahatautia...ja ukkokultani oli sitte reissun päällä...huoh oli kyllä viikko...ei kiitos toista kertaa enää!! Siinä samassa ku ite sairastat ja samalla hoidat ja siivoat toisten oksennuksia...mies kurvas kotiin to-pe välisenä yönä ku pöpö oli mulla vielä päällä ja yllätys yllätys alko lauantaina oksentamaan...siinä se äippäpäivä meni toisen sairastaessa...mutta nyt onki sitte koko porukka käyny sen läpi...

Peittojen pöllyytyksiä, plussatuulia ja tsemppiä uuteen kiertoon tädin yllätttämille ja mahdollisille testaajille

jne..

Mutta tulkaahan arvon sisaret pinoutumaan etten yksikseni täällä turise...

nani taas

nuo ois kyllä kivoja nuo hymiöt mutta ei ne toimi :S

Vierailija

Nyt jo kp 30/28. Oireita on ollut jonkin verran; ihan lievää pahoinvointia silloin tällöin, rinnat pinkeät, oviksen jälkeinen viikko oli alavatsalla tuntemuksia ja pahaaoloa... Eilen ja tänään testasin ja puhdas nega oli :( Eikä menkkaoireista tietoakaan. Eli niin kauan kuin ei vuoto ala, toiveita yhä on................................

Vierailija

Eli ensi viikolla ois h-hetki tämän nelosasian suhteen.. tuleeko helmivauva vai ei! Jos on tärpänny, la ois noin 5.2. :)

Lisäänpä minäkin tuohon loppuun tuon yk:n ja kp:t. Meillä tosin mennään tjot-tyyliin ihan jo senkin takia että mies on paljon työreissulla joten ovikset ei aina osu kotonaolo ajalle. Mutta nyt tosiaan toiveita on....

Islabonita Yk3, kp20/28

Vierailija

Siihen että meille vielä yksi pieni mahtuu! Mikäs sen parempi keino, kuin täällä pyöriminen ja noiden plussien lukeminen ja odotus-puolen seuraaminen ;D! kikko - sitä plussaa sinulle toivotaan! Tuo olisi oikeasti ehkä se paras keino tähän jahkaamiseen, että sitä vain tulisi raskaaksi ja sillä sipuli. kaakaokirahvi

Vierailija

Täälläpäin Suomea ollaan saatu yön aikana vettä, ja sitä tihruttaa taivaalta näköjään vieläkin. Toisaalta hieno homma, sillä meidän kaikilla muksuilla on sen verran paha siitepölyallergia että sade hellittää oireita ainakin vähäksi aikaa.Entistä enemmän olen varmempi alkaneesta raskaudesta, vaikkakin se toissa-aamuinen testi negaa näyttikin. Täti ei ole tullut käymään, eikä merkkiäkään mistään vuodosta. Välillä kovat alavatsakivut, repäisykivut ja rinnat arat. Istuessa pitää avata housujen nappi ja vyö, koska kiristää;) Kaakaokirahvi: Mä tiedän nuo tuntemukset ja ajatukset joista kerroit. Mulla on kans näiden vuosien aikana ollut sellaisia ajatuksia, että ei missään nimessä enää lapsia. Hyvä kun nämäkin kolme saan kunniallisiksi kansalaisiksi! Ja sitä paitsi olen yksin lasten kanssa n.150-200 pv vuodesta miehen työn/harrastusten takia. Miksi edes haluan lisää lapsia, kun vanhinkin on jo 6v. Ja sitten ehkäpä raskain asia, se että olen kaksi kertaa sairastunut synn.jälk.masennukseen, ja niistäkin nouseminen on vaatinut aikansa. Edelleenkin käytän masennuslääkettä ylläpitoannoksena. Että eikö tässä ole jo tarpeeksi!;)? Ja silti vielä haluan sen vauvan:) Kyllä ihmismieli on sitten ihmeellinen.Pidetäänpä tätä ketjua nyt hengissä hyvät leidit ja kirjoitellaan aktiivisesti B-)

Vierailija

Kysynpä teiltä joilla nuo menkat ovat synnytyksen jäljiltä olleet...

Eli meillä kuopus on nyt 9kk ja sunnuntaina näytti siltä että ekat menkat alkaa...mutta voiko nää ihan oikeesti olla näin runsaat?? Siis mää käytän yösidettä ja tunnin välein on aivan pakko vaihtaa ku valuu jo reisiä pitkin eli siinä vaiheessa side on jo täysi...kivut on myös jotaki ihan "kivaa", karseita kouristuksia tulee koko ajan....

Kyselen vaan ku siitä edellisestä on siis se 8v ja mulla tälläset "menkat" oli viimes ku sain keskenmenon...

Kauheesti teitä jännääviä, pidän teille tosissani peukkuja!!! mutta elkäähän mua tänne yksikseni jättäkö, mukaan pliis ottakaa!!

Täytyy jatkaa töitä, palaan viim. huomenna!

nani kera poikien....nyt sitte alkaa virallisesti (jos nuo ne menkat sitte on) yk1 mutta yritystähän on tuo 9kk ollu jo :DD

Vierailija

Niiin se vaan viikko taas meni...kirjoittelemastani vuodosta vielä rippeitä viedään (nyt kymmenes vuotopäivä jo) ja enempi vakuuttuneempi olen siitä että salamatkustaja siellä taisi olla, matka vain oli odotettua lyhyempi ;( Nyt sitte vaan odottelen vuodon loppumista...joka onneksi näyttäis itekseen loppuvan eikä lääkäriä tällä kertaa tarvittu.

Helmikukka: ei haittaa tuollaiset jutut lainkaan :DD meillä meidän pöllyyttelyt vain (mielestäni) paranee vuosi vuodelta...ja meillä tulee nyt 15v pöllyyttelyjä täyteen :D eli mua ei sais kirveelläkään ukkokultaani vaihtamaan, parempaa en voisi koskaan saada!!

judy: nauti nyt miehesi ihanista sanoista, tiedän kokemuksesta kuinka ihanalta ne voivatki tuntua!! ite olin onneni kukkuloilla aikoinaan ku mies alko "kuumeilemaan" meille kolmatta...

Onnea vaan kaikille matkaan...kovasti oottelen testaajien tuloksia, niitähän pitäis olla ainaki muutama jos oikein muistan, ainaki islabonita...kovasti plussaonnea ja peukkuja pidän!!! Muille perusteellisia peittojen pöllyytelyitä!

nani kera poikien

onko tää nyt sitte niinku kp10? (?)

Vierailija

sen kummempaa asiaa olekaan.

Nanille halit, toivottavasti vuoto lakkaisi itsestään.

Täällä vaan odotellaan päivien kulumista ja aina välillä pöllyytellään täkkejä. Testit on pöytälaatikossa valmiina, 3 tai 4 liuskaa nappasin töistä jo alkukeväästä, kun tämä vauvantekoprojekti alkoi varmistua. Jos nyt olen tässä ihan avoimella tuulella, niin täytyy kyllä sanoa että aika mukavaa on tuo vauvantekeminen. Meillä ollut varsinainen avioelämä aika vähissä kuopuksen syntymän jälkeen, kun kumpikaan ei kumeista tykkää ja minä en halunnut pillereitä tähän väliin aloittaa. Nyt on sitten päästy taas ihan kunnolla toimeen ;) Että sitä voikin löytää toisesta vielä vaikka mitä innostavaa, vaikka ollaan oltu yksissä jo 13 vuotta. Sori, jos jotain häiritsee tämmöiset jutut, mutta tuli nyt vaan mieleen. Lopettelenpa tältä erää.

Helmikukka Yk1, kp 19/31-35

Vierailija

Helmikukalle tsempitykset ekaan yrityskiertoon :) !

Judylle tervetuloa mukaan ja plussaonnea tietysti sinnekin!

En ole noita koopeitä laskenut, eikä meillä oikeastaan ole mitään yritystäkään päällä, joten siksi en niitä ole merkkaillut. Meillä mennään toistaiseksi ainakin tjot-tyylillä. Katsotaan muuttuuko se kesän aikana jo ihan yritykseksi :).

Mieshän osti niitä kumiukkoja, mutta ei niitä joka kerta olla käytetty... Pientä ramppikuumetta siis taitaa vielä olla molemmilla.

kaakaokirahvi

Vierailija

Jäi eilen kattomatta...täällähän tosi moni jännittää...islabonita, helmikukka ja judy ainaski...pidän siis teille peukkuja kovasti että se plussa sinne testiin ilmestyisi bdbdbd

Ommaa nappaa..kuten kaakokirahvi tuossa miettiki niin luulempa tosiaaan että tais tuolla massussani pieni salamatkustaja olla...muttei kyllä ole enää... ;( aamulla tuli sellaset tavarat että ei taida niistä olla epäselvyyttä...Vuoto on vielä runsaampaa ku eilen (en vaan tajua miten se on mahollista) ja kohta saa tosissaan miettiä lääkäriin menoa sen verta runsasta tuo on...Mutta ongelma on vain siinä että ukkokultani viiltää Tanskaa ku tätä kirjotan ja ku sukulaisia ei ole 300km säteellä niin vähän hankalaksi vetää tän tilanteen....toivon vaan että tää itekseen tästä menis ohi...äiti oli sitä mieltä että mennä heti lääkäriin ku sille soittelin...mutta taidan kuitenki kattoa yön yli..

Oli taas vaihteeksi aika omanapainen viesti, anteeksi siitä..Illan jatkoja!

nani taas

Vierailija

Minä olen kyllä lueskellut kuumeiluja ja itsekin pari kertaa kirjoittanut... tässä on haaveiltu ja ei haaveiltu. Huvitti ihan lukea kaakaokirahvin juttuja. Ihan tutulta kuulostaa, että ei osaa päättä ei... Mies on valmis vielä yhteen, minäkin, mutta mutta ja mutta. Periaatteessa vauva saa tulla eikä meillä ole edes ehkäisyä käytössä, ilman ollaan oltu jo tammikuusta. Vielä ei ole tärpännyt mutta eipä olla tekemällä tehtykään ja on tainnut sekstailut jäädä ovulaation ulkopuolelle. TJOT-meiningillä mennään. Hoitovapaallahan tässä ollaan, työnantajan kauhuksi jatkoin sitä siihen saakka kun nuorin on 3v, eli kevääseen 2010 saakka.

Katsotaan mitä kesä tuo tullessaa, ehkä plussan =) ehkä ei.

Vierailija

Muutama sananen täältäkin...

Sani-74: Kuukausipino on hyvä ajatus, kannatetaan.

Islabonita: mites piinailut, joko olet testaillut?

(.) Minä täällä kehitän vaikka minkälaista raskausoiretta vaikka ei kai niitä nyt vielä voi olla vaikka oliskin tärpännyt??? Iho kukkii, pientä finniä kamalasti. Aivan kuten edelliselläkin kerralla. Pissattaa koko ajan vaikka en ole juonut normaalia enempää. Vilunväristyksiä, lämmöt koholla? Koko ajan yritän laittaa itselleni jäitä hattuun etten innostuisi liikaa, mutta en oikein siinä onnistu. Ensi viikko varsinainen piinaviikko, kun silloin tulee täti ellen sitten ole raskaana. Kunpa aika kuluisi nopeammin....

Helmikukka Yk1 kp 26/31-35

Vierailija

Tervehdys arvon leidit! Varovasti pistän varpaita tähän neljättä toivovien junaan Meillä nuorin on 9kk ja vanhemmat 6- ja 5 -vuotiaita. Kolmannen syntymän jälkeen olin vahvasti sitä mieltä että meidän lapset ovat nyt tässä, mutta kuinkas ollakaan kevään mittaan on alkanut tuntua siltä, että ehkäpä meille vielä yksi mahtuisi. Täysin varma en minäkään vielä ole vaan käyn juupas-eipäs keskustelua itseni kanssa. Toisaalta tuntuu että jaksaako aloittaa kaiken vielä kerran alusta ja miten yleensäkin jaksaisi taas kahden pienen kanssa kun edellisen parivaljakon on jo saanut "helppoon-ikään". Ja toisaalta tuntuu että tämä kolmonenkin ansaitsisi itselleen leikkikaverin, sillä niin hyvin meillä vanhemmilla lapsilla käy leikki yhteen. Mutta kaikkein polttavin tunne on vauvan kaipuu, toive siitä että saisin vielä kerran kokea sen onnen huuman kun saan sulkea syliini pienen ihmeen.

Mies on meillä jo pidemmän aikaa vihjaillut nelosesta, mutta ei ole tohtinut kovin paljon asiasta huudella. Tein nimittäin pahimpaan univaje ja yösyöttö aikaan hänelle hyvin selväksi että meidän lapset on nyt sitten tässä... :D

Paitsi omaa jaksamista niin mietin myös työkuvioita. Minullla on mielenkiintoinen haastava työ, jonne kaipaan välillä todella paljon täältä vaipparallin keskeltä. Toisaalta taas mietin että vuosi sinne toinen tänne, eli sillä rintamalla en ehdi tänä aikana mitään menettää, mutta entä jos emme edes yritä tätä neljättä niin kadunko sitä lopunikääni. Ikäkin alkaa tulla vastaan eli kovin montaa vuotta tätä asiaa ei voi siirtää eteenpäin.

Mutta ehkäpä asiat tästä hiljalleen alkavat loksahtamaan paikoilleen, suuntaan tai toiseen. Minulle tämä asian pyörittely on henkisesti aika rankkaa, vauvat on mielessa illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä.

Huh, kylläpä helpotti :) Kummasti auttaa kun purkaa ajatuksiaan tekstiksi, vaikka aikamoista tajunnanvirtaa tuo ylläoleva olikin.

Mutta hyvää yötä siskot, nukkukaa hyvin!

Vierailija

Sivut tökkii todella pahasti, joten siksikin on kirjoittelu vähän jäänyt. Toinen seikka on sitten se, että mietin taas kerran tätä projektia. Lapset on olleet terveinä ja muutenkin kaikki on ok, mutta sepä se! Nyt on niin helppoa olevinaan, mietin jaksanko enää aloittaa kaikkea alusta. Ja entäs jos vauva on paha koliikkitapaus tai muuten asiat ei menekää putkeen, raskausajasta nyt puhumattakaan. Tai edes siitä, tärppääkö tai jatkuuko raskaus, pahoinvointi on myös ollut minulla jotain kamalaa.Jossain näiden ajatusten perukoilla kuitenkin piilee pieni miete vielä yhdestä... On oikeasti vaan todella rasittavaa, kun ei tähän asiaan saa päätöstä! Mies tosiaan silloin osti niitä kumiukkoja, mutta mitään totaalisen jyrkkää kieltoa tähän vauva-asiaan ei ole sanonut. Minulla on kuitenkin aika hyvät argumentit, mutta katsotaan nyt sitten miten päin tämä asia kääntyy.kaakaokirahvi ja sekavat ajatukset ?:|

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat