Oliverille toinen nimi?

Vierailija

Poika syntyi ja ensimmäinen molempia miellyttävä nimi on Oliver, mutta siihen on vaikea löytää toinen nimi, ei haluta kolmea nimeä kun ei ole sisaruksillakaan. Voit myös ehdottaa muita etunimiä mutta siinä pitäisi olla r-kirjain. Autattehan, kiitos. Osastolla vielä olen niin oon aika nimeä miettiä ;) ja netissä olla...

Kommentit (9)

Vierailija

Ehdotukseni:

Oliver Joonatan

Oliver Jeremias

Oliver Vilhelmi

Oliver Konstantin

Oliver Eevertti

Oliver Artturi (onko liian "ärräinen" nimi?)

Oliver Anselmi

Oliver Sakarias

Oliver Juhana

Oliver Viljami

Oliverin perään ei tosiaan ole helpointa keksiä vain yhtä nimeä, kahdella saisi minusta sointuvamman nimen, mutta toisaalta kun kuulostelee nimä lausuttuna sukunimeen, niin silloin tuntuu "istuvilta". Esim. Oliver Viljami _______nen kuulostaa kauniilta :)

Vierailija

on Oliver Aaron (+brittiläinen sukunimi). Olisin halunnut pojalle 3 nimeä ja suosikkini oli Oliver Onni Johannes mutta mies ei halunnut kolme nimeä ja aika pitkä rimpsu siitä olisi sukunimen kanssa tullutkin. Oliver on jotenkin sellainen nimi, että se olisi helpompi saada rimmaamaan kolmella nimellä kun keskimmäinen on lyhyt.

Oliver Aapeli kuulostaa ihan kivalta, eniten noista (jos oman lapsen nimeä ei oteta lukuun) pidän Oliver Antonista.

Vierailija

Hyviä ehdotuksia, mutta mielestäni parhaat eli Viljami ja Juhana on jo pojillani toisina niminä :)

Valtterista tykkään myös mutta onko se just liian ärrämäinen ja vaikea sanoa!? Joonatan ja Eemeli on myös minun mieleen.. Mitäs mieltä olette Aapelista Oliverin toisena nimenä?!

Ehdottakaa lisää!

Niiiiin, vielä tuosta Valtterista.. koska tykkään siitä niin voisitte sillekin ehdottaa toista nimeä.

Vierailija

Muutama ehdotus vielä:

Oliver Anton

Oliver Anttoni

Oliver Iivari

Oliver Valentin

Oliver Taneli

Oliver Aleksis

Oliver Akseli

Oliver Julius

Oliver Aamos

Oliver Topias

Vierailija

Oliver Ilmari

Oliver Mikael

Oliver Otava

Oliver Valtteri

Oliveriin on muuten todella vaikeaa löytää nimeä, täytyy oikein funtsailla ja tulla ehdottamaan lisää.

Entäs etunimeksi Asseri?

Vierailija

kuulostaa kivalta tai sit Oliver Eemeli olis kans kiva. Jotenkin mun mielestä Oliverin kanssa toiseks nimeks sopii joku joka loppuu iihin.

Vierailija

Vielä kaipaisin ehdotuksia tai mielipiteitä nimistä. Tänään leivoin nimipikkuleivät ja Oliver niihin kirjoitin, mutta toista nimeä voidaan vielä vaihtaa. Nyt ollaan ajateltu antaa pojalle nimi Oliver Aapeli. Miltä se teistä kuulostaa, kun itsestä se alkuun tuntui jotenkin kankealta tai töksähtävältä, mutta päivä päivältä vain paremmalta kun sitä nimeä on mielessä makustellut :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat