Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elääkö kenenkään muun Nokia-puhelin omaa elämäänsä?

Vierailija

Miten voi puhelin SOIDA jos on puhelimessa tai tyyttää toiselle varattua vaikka kuulee sen soivan???

Kommentit (9)

Vierailija

ja kun duunipuhelin vielä kyseessä, niin joskus tuli vähän epämukavia tilanteita... Ai miten niin en ole soittanut pomolleni aamuyöllä klo 3... :-)

Se myös saattoi vaihtaa soittoääntä ihan milloin vaan, jopa kesken soimisen...

R. I. P. tämä kommunikaattorini... :)

Vierailija

Sytytteli valoja itsekseen (hieman pelottavaa herätä valoilmiöön keskellä yötä..:D) ja monesti, kun olin saanut viestin, niin näytössä luki "5 viestiä saapunut" ja sitten ne neljä olikin vanhoja..

Harrasti myös kaikenlaista muuta kivaa pikku tekstiviestijäynää. :)

Vierailija

Valot syttyy joskus itsekseen, vaikkei mitään tapahdukaan (ei soittoa, viestiä, herätystä, hälytystä, muistutusta eikä akku ole lopussa).

Vierailija

ihan randomilla kaikille joiden numero puhelimesta löytyi. Se oli joku virus, eikä puhelimeen jäänyt merkkiäkään viestien lähettämisestä. Siis että viesti lähetettiin ilman että puhelin sanoi mitään, vaikka mulla on välitystiedotkin päällä.

Ainoa mistä aloin epäillä oli kun oli tullut ilmoitus että viestin lähetys epäonnistui (oli joku vanhentunut numero puhelimessa) vaikken ollut minkään valtakunnan viestiä edes lähettänyt. Sitten rakettina saunalahden sivuille katsomaan puheluerittelyä, ja kappas, puhelin oli vartin välein edellisyöstä lähtien lähetellyt viestejä kaikille.

Onni onnettomuudessa, että mulla on kiinteä liittymähinta, en kärsinyt tuosta euroakaan itse... Netistä ladattiin joku kuukauden kestävä viruksentorjuntaohjelma ja sillä saatiin virus pois.

Vierailija

Kaikkia viestejä se ei näytä. Piippaa kyllä, mutta mitään ei näy. Ei näytöllä sitä "1 viesti vastaanotettu" eikä myöskään viestikansiossa ole mitään. Itekseen ei piippaile, koska usein tulee soitto tai uus viesti että etkö saanu sitä mun viestii... Pikku vikoja.

Vierailija

lähettänyt jollekin viestin ja sitten viestinvastaanottaja lukee viestin vaikka 1 tunnin päästä.

Näytölle kyllä ilmestyy sekunniksi joku teksti, että viesti vaastaanotettu tms

Uusimmat

Suosituimmat