MIKSI mies hylkää raskaana olevan naisen?

Vierailija

Ja nyt tahtoisin, että tästä ei tulisi mitään miesten haukkumis ketjua, vaan että joku joka oikeasti tietää asioista (itse näin tehnyt mies, nainen jonka veli puhunut hänelle miksi päätyi tuollaiseen ratkaisuun tmv.) vastaisi. Onko tuohon mitään " järjellistä" syytä...? Vai onko kyse vain jostakin " vapauden kaipuusta" =vastuuttomuudesta...? Mistä?:)

Mielummin tarinoita tapauksista, joissa parisuhde oli vakaalla pohjalla, ei mitään " tunnettiin viikko ja muija oli paksuna" -tarinoita...;)

Kysyn tätä siksi, että 5-vuoden vakava suhde takana, vuorotellen vauvakuumeiltu, ja ehkä kohta asia ihan oikeasti ajankohtainen... Pelottaa vaan, että jos mies muuttaakin mielensä, kun maha pystyssä:( En ymmärrä miksi näin kävisi, lapsi ehdottomasti MOLEMPIEN haave...!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ja kyllä henkisesti kypsä, vanhemmaksi vastuunkantajaksi pystyvä aikuinen mies sen ymmärtää ja on välittämättä. Mutta jos on itse vielä keskenkasvuinen kakara, niin se on tietysti eri juttu. Silloin pitäisi muistaa ehkäisy.

Vierailija

Onhan näitä naisia nähty, joiden täydellinen avuttomuus jatkuu siihen saakka kunnes lapsi on aikuinen ja muuttanut pois kotoa.

Ei voi tehdä sitätätätuota kun on raskaana / on tää vauva/ on tää taapero / kun lapsi plaaplaa jne.

Vierailija

Toisin on käynyt mies on lähtenyt ja lujaa eikä ole lastaan edes tunnustanut. Eräskin tapaus hankkiutui raskaaksi ja oletti että mies jää tietenkin hänen luokseen kun on vauvakin tulossa. Ei jäänyt mies eikä lapsi kun abortin teki. Tällä kyseisellä eukolla kävi myös tuurikin kun toiselle miehelle tuli taas " vahingossa" raskaaksi, mutta tämä mies kantoi sitten vastuunsa. Heidän parisuhteensa ei kuitenkaan ole kunnossa vaikka yhdessä ovatkin.

Vierailija

on todellakin mielenkiintoista, milloin mies on valmis isäksi!:) Itselläni on takana kolme vakavaa&pitkää miessuhdetta, ja jokaisessa miehet ovat toivoneet kanssani lasta...;) Itse en ole (luojan kiitos) ollut " valmis" , vaan olen tahtonut elää, opiskella ja matkustella vapaasti. Yksi näistä ex:tä aikanaan saikin lapsen, erosi kun vauva oli pieni... Minusta tuntuu, että monille miehillekkin iskee vauvakuume, ja he saattavat heittää idean ilmoille, ja nainen lähtee mukaan juttuun. Mutta vauvakuumeen mentyä ohitse, alkaa ahdistamaan tuleva lapsi ja sen tuomat velvoitteet, ja mies häipyy.

Ehkä naisen vauvakuume on harkitumpaa kun miesten? Nainenhan joutuu ajattelemaan heti konkreettsemmin asioista... NAINEN on se joka kantaa lapsen aamupahoinvointeineen, nainen synnyttää lapsen, nainen imettää lapsen, jää yleensä kotiin hoitmaan pikkuista jne. Miehelle lapsi on enemmänkin haavekuva pikku tyypistä jonka kanssa käydä potkimassa palloa, kalassa, autonäyttelyissä jne;) Koska tuohon pisteeseen pääsemiseen menee aikaa, ehtii mies muuttaa mielensä moneen kertaan matkan varrella... Osa ehkä jo silloin kun masu alkaa kasvaa, osa koliikki vauvan valvottamiin öihin...

Naiselle lapsi on ollut alusta alkaen olemassa, hänelle jälkeläisen " hylkääminen" on vaikeampaa...

TOKI aina on poikkeuksia...!

Vierailija

Olen lähipiirin tapauksissa huomannut, että kun mies on painostettu lastenhankintaan, niin käy juuri noin.

Ja tämän jälkeen tulee kymmeniä viestejä, joissa kerrotaan päinvastaisia tapauksia ;)

Vierailija

tuli heti mieleen. Ja näitäkin on, jotka lähtee toisen naisen helmoihin, kun raskaana olevaa ei seksi enää kiinnostaa entiseen malliin!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Esimerkiksi minä itse:

Tulin raskaaksi miehelle, jonka kanssa seurustelin hyvin vakavasti. Oltiin khloissa ja vietimme normaalia nuorten ihmisten elämää (...)

Kaikissa tapauksissa mies, vaikka olisi teoreettisesti innoissaan lapsesta, lankeaa viinaan ja kännäämiseen ennen pitkää. Niin syvälle, ettei sieltä sukelleta ainakaan vastuulliseksi isäksi ennen kuin ikää on varmaan jotain 40v.

Vierailija

kun ei olisi halunnut lasta kyseiseen tilanteeseen tai ei muuten vain koe olevansa valmis isäksi. Silloin moni jättää naisen, korkeintaan kantaa vastuun lapsesta, jos sitäkään.

Vierailija

" emmää haluakaan olla tätä peliä, meen kotiin pelaa pleikkaa"

ja niin sitä jää ison mahansa kanssa oman onnensa nojaan :-/

Kaverille kävi niin. Oli 3vk laskettuun aikaan...yhdessä olivat olleet 5vuotta ja raskaus todella toivottu. Yhtenä iltana mies vaan sanoi nukkumaan mennessä että " en mä tuota pinnasänkyä tänne ala kasaamaan. oonpa tässä miettiny ettei musta kuitenkaan isäksi vielä ole. muuta kotiis, tää on mun asunto" .

Kaveri lähti sitten vaatekassiensa ja pinnasängyn kanssa, sai tytön yksin. Isä ei ole pitänyt mitään yhteyttä.

Mikä miehen mielessä liikkuu??? sen kun sais selville etukäteen!

Vierailija

pelkää vastuunottoa eikä koe olevansa tarpeeksi arvokas isäksi. Omien vanhempien avioliitto on voinut olla kipeä kokemus eikä kovin auvoinen, oma isä on ollut alistettuna vaimoon nähden

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat