Voi vee! Maidottomalla ruokavaliolla oleva penska tulee pojan synttäreille! Onko olemassa

Vierailija

maidottomia valmiskakkuja????? En toudellakaan jaksa enää leipoa maidottomia versioita kaikista kakuista. Huoh...

Kommentit (13)

Vierailija

Jätskistä voi leikata "kakkupalan" ja koristella sen vaikka samoilla jutuilla, kun kakunkin (jos ovat maidottomia),. Ei lapsen kotonakaan oleteta, että hankit kakun sitä varten. Riittää, että lapselle on myös mieluista tarjottavaa

Vierailija

itse ostaisin tälle yhdelle leipomosta vaikka jonkun yksittäisen leivoksen. Ja tietysti keksejä nyt varmaan löytyy maidottomina tarjolle...

Vierailija

pisti silmään tuo sana "penska"....

mutta, haet leipomosta yhden palan jotain kakkua/leivosta joka on maidoton. Mun lapsi oli maidottomalla ja oispa joku ollut niin ihana, etä olisi ottanut hänen tarpeensa huomioon mm synttäreillä. Omat kakut oli mukana, ettei toisella tullut paha mieli :(

Vierailija

Rakkaillahan on monta nimeä...mutta täällähän jos missä revitään pilkuista suurin hupi.

Mukavaa kun otat pikkuvieraan huomioon! Yksi leivoskin tekee iloiseksi. Keksit tms. voit laittaa kaikille sopivana (jos et ole vielä hankkinut), niin on jotain mitä syödä "yhdessä". Ruokarajoituksista ei tarvi tehdä sen suurempaa numeroa.

t. Moniallerginen mutsi ja kaksi ihanaa penskaa

Vierailija

On pistänyt kyllä korvaan, mutta olen ajatellut että se on lähinnä tapa puhua lapsista jossain päin suomea (en tiedä mistä hoitaja kotoisin). Mun äiti on kotoisin itä-suomesta ja hän puhuu myös aina penskoista, siis ihan positiivisessa mielessä.

Vierailija

Jos on kaverisynttärit, niin voin kertoa että ei ne kakut muutenkaan tee kaupaansa. Lapset syö pop cornia keksejä jätskiä jne, mutta ei koskaan kakkuja. teen kuitenkin aina yhden.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat