Vanhempien riitely

Vierailija

Miten vaikuttaa vanhempien jokapäiväinen riitely tai oikeastaa jokailtainen. Meillä on 6-vuotias tyttö ja 8-vuotias poika jotka ovat reilun vuoden jo "joutuneet" kuuntelemaan meidän jatkuvia riitoja, milloin mieheni suhteesta toiseen naiseen, milloin raha asioista yms. Suurimmaksi osaksi riitelemme englanniksi ja "mahdollisimman hiljaa", mutta on ollut tilanteita milloin näin ei ole..Mieheni lähtee normaalisti heti riidan jälkeen tai aikana pois kotoa ja minä jään kotiin ja jos lapset hereillä/paikalla niin kerron heille, että asia on aikuisten eikä kosketa heitä mitenkään ja rakastamme molemmat heitä kovasti. Poikamme kanssa olen keskustellut asiasta enemmän, kun hänellä on ollut kysymyksiä ja tyttäreni kanssa lähinnä yrittänyt vastata parhaani mukaan kysymyksiin miksei isä ole kotona, eikö isä enään rakasta jne. Mietinkin nyt , että miten ja mitä kerron lapsille riidoista ja etteivät riidat ole mitenkään heistä johtuvia? En itse vielä tiedä miten tästä menemme mieheni kanssa eteenpäin, koska kuten jo mainitsin, miehelläni oli suhde toiseen naiseen ja siitä on kehkeytynyt suuri valheiden verkko väliimme ja vaikkakin haluamme yrittää jatkaa niin helppoa se ei ole. Sekavan tuntuinen kirjoitus varmaan, mutta ajatuksia ja asiaa niin paljon, ettei kirjoitus pysy perässä, mutta toivottavasti saat selvää ja osaisit antaa minulle neuvoja miten hoitaa asiaa lasten kannalta.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat