Sanokaa yksi syy miksen vaihtaisi tiliä pois Sammosta?

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

jäljelle jääviä asiakkaita kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Niinhän se aina menee kaikessa, jos haluaa jotain hyötyä jostain, ei kannata mennä massan perässä...

Vierailija

Jos sinulla EI ole ollut ongelmia, et tietenkään vaihda pankki.

Mutta jos on ollut ongelmia ko. pankin kanssa, kannattaa toki äänestää jaloillaan.

Vierailija

Niinkuin meilläkin. Kyllä minä haluan olla varma, että palkka on tilillä sovittuna päivänä, haluan asioida kaupassa pelkäämättä, että ostokset jää liukuhihnalle kun kortti ei toimi. Haluan, että lainaa menee se sovittu määrä eikä triplaten.

Tässä hyviä syitä miksi vaihdamme huomenna pankkia.

Vierailija

ei jättänyt minuakaan vaikka minulla jäi opintolainat työttömyyden takia ko pankilla maksamatta.

Asiakas olen edelleen ja minulla on pankkikortti, visaelectron ja nettipankkitunnukset. Kaikki palvelut ovat toimineet moitteettomasti koko muutosprosessin ajan. Ja kaikki vähäiset rahani ovat edelleen omalla tililläni.

Molemminpuolinen luottamus

Vierailija

tän uudistuksen kanssa??

Eli en osaa antaa yhtään hyvää syytä, miksi pitäisi vaihtaa pankkia, koska kaikki on toiminut ihan moitteettomasti koko ajan.

Lainaus:

Ja nää sotkuthan on just sitä mitä ne haluisi, eli päästä eroon kannattamattomista asiakkaista.

Vierailija

Lainaus:

jäljelle jääviä asiakkaita kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Niinhän se aina menee kaikessa, jos haluaa jotain hyötyä jostain, ei kannata mennä massan perässä...

Miksi kaikki lähtee pois? Meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Sammon kanssa liitoksen jälkeenkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat