Vierailija

aikas moni sellainen joka täällä palstalla halveksii vähänkään ylipainoisia, syyttää painon nousua vain laiskuudesta johtuvaksi jne., on alle 30-vuotias nainen. Onko näin?

Kunhan tulette vähän vanhemmiksi ja huomaatte että elimistö ei enää tottelekaan. Enää ei voi tiputtaa 3 kiloa syömällä viiliä ja appelsiineja viikon tai kaalikeittokuuri ei tuotakaan odotettua tulosta. Sitten voitte tulla kysymään palstalsta että onkohan naisen hormoonitoiminta muuttuva juttu ja ohjailee myös painonnousua, ainakin useimmilla naisilla. Kun ikää on 35, ei ole kovin helppoa olla enää painossa jossa oli 20 ikäisenä. Vaikka söisi vähän, kuntoilisi runsaasti jne.

Mutta jokainen meistä huomaa nämä luonnonlait aikanaan. Niin minäkin 25 v. halveksin äitiäni jolla oli runsas ylipaino. En ihmettele enää. Teen hartiavoimin töitä terveellisen ravinnon, monipuolisen liikunnan ja vitamiinitasapainon kanssa ja silti minulla tuntuu olevan ns. säästöenerginen kroppa, kaikki ei vaan kulu samalla tavalla kuin ystävättärilläni jotka ovat nuorempia.

Kommentit (2)

itse mietin tätä juttua viimeksi eilen. Itselläni on nyt kolmikymppisenä reilut kymmenen kiloa ylipainoa. Lähipiirin alle kaksikymppiset laiheliinit kyselee ihan jatkuvasti olenko raskaana jne jne... Muutenkin koko ajan asiasta vihjaillaan tavalla tai toisella. Kuitenkin tekisi mieli sanoa että teidän iässänne olin paljon laihempi kuin te!

Ehkä pitäisi vaan tyytyä olemaan sinut itsensä kanssa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat