Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miettikää ja kyselkää hyvin tarkkaan minne koiran pentunne luovutatte!

Taas on menossa koira astmaatikko perheeseen, jossa on ollu pariin otteeseen koiraa, kissaa.. mutta kyllästyneenä annettu pois kun ei enää jaksa. Ja joka kerta vedotaan allergiaan, mutta uutta koiraa vaan putkeen kun uusi innostus alkaa :/

TARKISTAKAA TAUSTAT!

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on vaan niin hyvä syy sitten mihin vedota, kun eläimestä haluaa eroon.

Jos tällä perheellä ei olisi allergioita/astmaa, syy olisi varmaankin pitovaikeudet tms. Aina sitä jotain keksii.

Sen kun vielä keksis, että miksi toiset tekee tuollaista...?

kyllähän kasvattajalle voi valehdella, mutta aika paljon kasvattajakin pystyy itse katsomaan. Minä en myy pentua, jos on kovin epäsiistin oloinen ihminen, en myöskään natsi-tyypeille. Mutta jos on kirkassilmäinen ja rehellisen oloinen, niin kyllähän kasvattajaakin voi huijata. Minä soittelen perään ja pyytelen laittamaan kuvia, käyn jopa morjestamassa, jos olen paikkakunnalla päin. Teen ostajien kanssa sopimuksen, jossa pennun voi palauttaa kasvattajalle, jos tulee pitovaikeuksia, mutta ei kasvattajakaan voi mitään, jos joku idiootti on idiootti. Kun olen myynyt koiran, en enää omista sitä ja laki taas tulkitsee eläimen tavaran kaupaksi, eli jos hakisin koiran omin luvin pois, olisin varas.

Jokunen koira on tullut takaisin, pari on jäänyt minulle itselleni, yksi lopetettu terveyssyistä, oli vastoin ohjeitani syötetty ja sairas.

Eläin ei ole lelu, kunpa kaikki sen ymmärtäisivät.

Tuttuja ja ikäviä tapauksia nämä eläimien kierrättäjät :( Pahimmassa tapauksessa lopetuttavat eläimen kun eivät saa uutta kotia ja sitten taas uutta putkeen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat