Vierailija

Onko teillä, varsinkin vauvojen äideillä paljon sellaisia maamakavereita, joihin olette tutustunut esim synnytysvalmennuksessa, sairaalassa, kerhoissa tms? Mulla on pari " mammakaveria" . Oon tosi iloinen, sillä mulla ei oo montaa kaveria. Mua vaan ärsyttää se, että nää ihmiset ei tosiaan osaa mistään muusta puhua kuin lapsistamme. Aina yritän koitaa jutella muustakin (hyvä kun toistemme ammatit tiedetään, ollaan siis vielä äippälomalla), mutta ei onnistu, kaikseta voi jutun aina kääntää vauvoihin... Mites muilla? Kuulostaako tutulta?

Kommentit (5)

silloin on hyvin ymmärrettävää, että juuri niistä vauvoista puhutaan. Ne vauvannehan ovat teidät yhteen saattaneet ja on teille kaikille yhteinen aihealue keskusteluun. Kunhan tutustutte paremmin niin varmasti alkaa juttua irrota myös muista aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta yhdestä olen saanut oikeen ystävän ja molemmin puolin ollaa tyytyväisiä et ystävystyttiin ja me puhutaan nykyään kaikesta maan ja taivaan välillä.

kummallakaan ei oo koskaan ollut " bestistä" mutta tuntuu vähän että nyt on ;)

ajankanssa se siitä.

nää muut mammatutut on edelleen semmosia leikkipuisto tuttuja (enää ei tapaamisia oikeen ole kun osa porukasta töissä tai menossa syksyllä töihin ja lapsetkin 1v tai enemmän) Mut joskus kun nähdään niin lapsista enempi puhutaan.

Toivoa siis on vielä! Alussa olikin tosi kivaa, kun sai sitä ns. vertaistukea muista, mutta nykyään sekin on sellaista " kilpailua" että kenen mussukka osaa eniten... Ja ollaanhan me muutakin kuin äitejä eli varmasti juttua riittäis.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat