Vierailija

jos saisitte valita kahden naisen väliltä kumpi??

1. Todella kaunis, isorintainen mutta viileä sängyssä. Saiait kerran kuussa peiton alla mutta kaverit olisi kateellisia upeasta vaimoistasi

VAI

2. Intohimoinen, halukas nainen joka antautuu estoitta seksiin ja toteuttaa miehen fantasioita itsekin nauttien.

Kommentit (8)

että harvempi kaunis isorintainen sitä sängyssä arkailee, useimmiten kyse peitonalusseksissä on huonosta itsetunnosta, ja kauniilla ihmisillä itsetunto on useimmiten hyvä. Kysymys on näin ollen ja muutenkin ihan tyhmä: Haluisitko kauniin isorintaisen vai intohimoisen ja halukkaan naisen..?

Ehkäpä mieluummin molemmat piirteet yhdessä ihmisessä.

Itse olen isorintainen ja ihan hyvännäköinen, ja olen kyllä myös intohimoinen ja halukas. Että siinä mielessä rupesi jurppimaan tuo kysymys. Kateellisten panettelua sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko tässä jokin kompa? En ole nimittäin tavannut todella kaunista isorintaista naista, joka olisi viileä sängyssä ja joka antaisi kerran kuukaudessa peiton alla. Ja joka ei ilmeisesti sitten myöskään nauttisi seksistä.

Ettet vain hyvä kysyjä nyt projisoi noita ominaisuuksia johonkin sinua ärsyttävään ihmiseen?

Tietty olisihan se kiva jos se vielä olisi söpö pienirintainen nainen niin

silloin sitä saisi elää täydellisen naisen kanssa

Mutta mielummin intohimoa jos vaihtoehtoina noi

ELI 2 EHDOTTOMASTI

-mici-

Vielä kihlattuni, elokuussa sitten vaimoni on todella kaunis, isorintainen ja tiukka kroppainen ilmestys. Koulutettu ja fiksu nainen, hänellä on paljonystäviä ja hän on iloinen, sosiaalinen erittäin empaattinen ja hellä äiti lapsilleen. Ja kaverini ovat suoraan sanoneet että jos ero tulisi meille, he menisivät lohduttamaan vaimoani... hyvin monet kaverini ovat tehneet itsestään pellen yrittämällä muijaani... niin, minulla taitaa olla sekä ykkös että kakkos vaihtoehto jo!! koska hän on myös halukas sängyssä, todella intohimoinen ja mahtava rakastajatar...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat