Seuraa 

Mulla menkat päällä jo 5:tä päivää eli pitäis jo olla loppumaan päin.Mutta tänään oon valunut ihan hirveesti.Sidettä saan vaihtaa tiuhaan ja tulee hyytymiä!!??Ihan isoja hyytymiä.Myös vatsa ollut niin kipeä että jouduin turvautumaan särkylääkkeeseen.Ihan kuin olisi keskenmeno(3 kokemusta asiasta valitettavasti)

Vauvan yritys ei ole vielä päällä ja raskaana en tietääkseni ole.Gynellä kävin kuun alussa ja kaikki oli ok,ultrallakin katsoi.Kondomi on ollut ehkäsynä,sehän ei ole tietty kaikkein varmin ehkäisy ja mitenkään ei olla tarkistettu olisko mahdollisesti vuotanut tai jotain.Alusta asti koko yhdynnän käytetty.

Mikä muu voi olla syynä yhtäkkiseen vuodon runsastumiseen ja hyytymiin??

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa sanoa ees jotain arvailuja.

L+5

ps ja gynelle en millään haluaisi mennä taas ronkittavaksi vaikka tiedän kyllä että se olisi oikea paikka saada vastaus,ei nämä sivut.

Kommentit (4)

Näin on joskus mullekin käynyt. En muista mikä siinä on syynä, mutta vuoto jää jostain syystä kohtuun ja hulahtaa sitten kerralla ulos. Olisiko myös endo mahdollisena syynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä oletko jo käynyt lääkärissä tai soitellut ja kysellyt mahdollisesta vuodon aiheuttajasta, mutta minulla oli mm. viimekuussa aikas samanlainen tilanne. Vuoto kesti sitten 7 vrk ja loppui, mutta hyytymiä oli valtavasti !

Minulla muutoinkin runsasta vuotoa ja noita hyytymiäkin löytyy, se kait normaaliakin jossain rajoissa ?!

Myomat ja polyypit aiheuttavat myös tuon kaltaista vuotoa, mutta niistä ei liene voi olla kyse, kun olet juuri ultrattavanakin ollut!

Ilmoittele jos lääkärillä käyt mitä sanottiin !

Mami

selitykseltä,vuodon jääminen kohtuun.Mistä olet lukenut?/kuullut?

Ihmeellistä kyllä on.Viimeksi mun kierto heitti normaalista 28:sta päivästä 36:een ja nyt taas alkoi jo kp 24/28.Mitäköhän mun kehossa oikeen tapahtuu???

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat