Vierailija

Ajattelin että voittaakohan niistä kukaan ikinä mitään, kun itse olen osallistunu ihan tosi moneen kilpailuun ja arvontaan netissä, ja ikinä en ole mitään voittanu.

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joskus aikoinaan 6000mk matkalahjakortin jolla sitten 4 henkinen perhe käytiin Turkissa. Muuten ei ole arvonnoissa ollut tuuria, rahapeleissä kylläkin jonkun verran ( ei tosin mitään isoja summia ).

...täytin vastasyntyneen (oli kyllä jo kastettu :) esikoisemme nimellä arvontalaput jossain Muumi-vaippa arvonnassa. Poika voitti mooonta pakettia ko. vaippoja, mutta minusta olivat laadullisesti huonoja :-[

Joka kuukausi jokunen palkinto aina tipahtaa. Osallistun kaikkeen mahdolliseen, lehtien kilpailuihin, kaupassa oleviin, tuotteiden, nettikilpailuun, radiossa/tv:ssä oleviin ja kaikkeen mitä vain näkee. Lomamatkoja, rahaa, tuotepaketteja ja kaikenlaista. Olempa autonkin voittanut, tosin en omista edes korttia, joten myin sen pois. :)

Mä olen ollut aina, kun joku Hannu Hanhi. Esim. lapsena voitin jonkun itse tekemän feresin (eli karjalainen " kansanpuku" ), jotka maksavat uutena n.500 euroa (myös tarvikkeet maksavat noin paljon, jos tekee itse). Joka kerta, jos on arpajaiset voitan jotain. Olen voittanut myös: mattoja, kuivakakkuja, lapasia, hedelmäkoreja, piparkakkutaloja jne.

ja jopa niin että jos osallistun porukkalottoon ei koko porukka pärjää. Voisinkin " myydä" ne voittamattomat numerot niin muilla olisi helpompaa.

Ja kerran ratsastustunnin teini-iässä. Sen jälkeen en muista voittaneeni, tosin en myöskään osallistuneeni.

Mies voittaa arvoilla lähes aina jotain pientä jos sellainen tulee vastaan, itse en koskaan mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat