Vierailija

Kommentit (17)

sori kun tuli noin monesti toi viesti.. mä kirjotan tänne ehkä toista kertaa niin en oikke handlaa, harjotus tekee mestarin! ja tosta säteilystä, niin tuleehan sitä mikrosta ym. ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viime vuonna kännykän tarhaan ja soitti välillä mun poikaystävän hakeen sieltä pois kun oli paska tarhantäti töissä ja mä olin iltavuorossa=)=) tiedän, tiedän, aika PÖYRISTYTTÄVÄÄ, mutta totta ja nykypäivää..

viime vuonna kännykän tarhaan ja soitti välillä mun poikaystävän hakeen sieltä pois kun oli paska tarhantäti töissä ja mä olin iltavuorossa=)=) tiedän, tiedän, aika PÖYRISTYTTÄVÄÄ, mutta totta ja nykypäivää..

Vierailija:

Lainaus:

ja tosta säteilystä, niin tuleehan sitä mikrosta ym. ym.

Kyllä puhelimet, kännykät ja johdottomat kotipuhelimet ovat ihan omaa luokkaansa säteilyssä!

Hassua että Suomessa puututaan potallakäyntiin ja tutinsyöntiin muttei oikeasti vakaviin asioihin. Joku lintuinfluenssa saa äidit hysteerisiksi mutta säteileviä itkuhälyttimiä tungetaan vauvoille vaununkoppaan...

viime vuonna kännykkänsä tarhaankin ja soitti sit välillä mun poikaystävän hakeen pois kun oli tyhmä tarhantäti töissä ja mä olin iltavuorossa. tiedän, tiedän, PÖYRISTYTTÄVÄÄ, mutta totta ja nykypäiväähän se on...

viime vuonna kännykkänsä tarhaankin ja soitti sit välillä mun poikaystävän hakeen pois kun oli tyhmä tarhantäti töissä ja mä olin iltavuorossa. tiedän, tiedän, PÖYRISTYTTÄVÄÄ, mutta totta ja nykypäiväähän se on...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat