Seuraa 

Mietin Scootereiden ostoa ja olisin utelias kuulemaan, mitkä kulkupelit korvasit Scootereilla ja oletko ollut vaihtoon tyytyväinen.

Kommentit (6)

Meillä kenkää saivat ....

- Brion Ponyt

- Graco Voyager

Jäljelle jäivät

- Emaljunga Scooter

- Emaljunga Classic MakuuRattaat Lämpöpussilla / Kantokopalla

Scooteri on kyllä näppärät, kevyet ja tukevat. Me otettiin käyttöön

10/05 ja kerran ovat käynneet huollossa katkenneen nastan

takia muuten ok...

Meillä korvattiin 2003 vuoden Brio Novat scootereilla. Syynä paino, nukkumistila ja kaverin vaunujen tarve.

Saatiin myytyä helposti Novat pois kun näytti siltä, että pitkä 2v tyttö ei olis niihin enää nukkumaan mahtunut talvella. Kaverille oli vauva tulossa ja hän tykkäs novastamme kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä siis uusiutui koko (lähes ainakin, sattarit jäi vielä var rattaiksi) kulkupelistö. Kuopus kulki pihalle/puistoon ja nukkui välillä ulkona mistaleissa ja silloin tällöin kuljettiin noilla tuplilla. Nyt Scootterit ovat seisomalaudan kanssa korvanneet molemmat ja tyttö nukkuu yhä satunnaisesti ulkoillessamme Scoottereissa ja isoveikka on hyvin innokas lautailija! Todella tyytyväisiä olemme olleet tähän vaihtoon!!!

jonkin aikaa pidin vielä Oran yhdistelmiä varuilta jos olisin niissä nukkuttanut, mutta kun ei niitä tullut enää Scootereiden jälkeen käytettyä niin myin pois. Myin myös Peg Peregon Venetzia matkarattaat pois, jotkut toiset pienemmät ja kevyemmät matkikset olisin voinut Scootereiden rinnalla pitääkkin mutta noi oli lähes yhtä isot ja painavat kasattuina.... Tyytyväinen olen ollut kärryihin, eikä ole oikeestaan mitään valittamista ollut :)

jotka lentokoneen ruumassa vääntyivät luokille...En olis muuten uusia hankkinutkaan.

Vaihtoehtoina oli Emmaljungan Softyt ja Brion vastaavat (Ponyt ?), mutta selkeämpi lepoasento, parempi kuomu ja jykevyys maastokulussa veivät Scootterissa voiton.

Nimittäin itse juuri eilen tein kaupat Scootereista. Joudun sitä ihanaa väriäni nyt vain odottamaan vielä 2 viikkoa.

Minua niissä miellytti nätit ja " pulleat" renkaat, mutta kuitenkin kooltaan pienemmät, kuin ilmapyörät. Väri, ja rattaan ulkonäkö muutenkin. Sitten kokeillesani keveys, ohjaaminen tuntui helpolta ja tilat ehdottomasti!

Meillä Scooter tulee korvaamaan ABC Pramyt, joihin olen todella pettynyt, ovat kovin pienet. Ja tajusin juuri etten tee matkarattaillakaan enää sitten mitään, koska Scooterit ovat kevyet ja menevät pieneen tilaan.

Meillä Scootereiden käyttäjä on kohta 8kk.

Kiva oli tietää myös tuo, että niihin käy seisomalauta! Kun on myös tuo taapero tuossa, jolle olen harkinnut seisomalautaa, mutta on niin kova kävelemään, että en ole sitä vielä hankkinut. Vaan olisihan tuo totaalistopin tullessa hyvä vaihtoehto...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat