Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

meidän 14v. tytöllä on nyt niin synkkää että pitää lähtä varmaan perheneuvolan asiakkaiksi. tyttö ei kerro mulle tietenkään ongelmistaan mutta mutta... tästä varmaan joku heti teilaa... olen pari kertaa lukenut sen raapustuksia päiväkirjoista, ensin vahingossa kun koitin siivoilla huonetta ja tänään ihan tarkotuksella. mutta ongelmiin: bulimia, alottanu oksentelun kaverin kans teksteistä päätellen kuudennen luokan aikana, nyt seiskalla. se on mun mielestä ihan vakavin ongelma, jonka kyllä kertoikin mulle mutta lievennettynä, eli sanoi että joskus syö hirveesti herkkuja ja sit nukkuu päälle ja koulun terkka oli sanonut että se on yks bulimian muoto, kielsi kuitenkin oksentaneensa, ja kun olin huolissani ja koitin puhua asiasta niin vähätteli koko juttua. päiväkirjoista olen kuitenki lukenu että oksenteleekin. hirvee laihdutushöpinä kans koko ajan päällä vaikka on hoikka ja hyväkroppanen tyttö. neuvokaa ja kertokaa omia kokemuksia niin olisin vähän viisaampi...

Kommentit (2)

voisinkin mutta kun ei tyttöä kiinnosta pätkääkään muut kun kaverit ja mese. jos pakotetaan meidän muiden mukaan niin mököttää ja pilaa koko reissun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat