Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

voin ostaa lapselleni kunnon varusteita. Onko muita? En siis tosiaankaan tuhlaa mitenkään älyttömästi, mutta kun on itse kulkenut anttilan kangastossuissa oli taas tänään ihanaa kun sai hankkia omalle lapselleen kunnon Kavatin kävelykengät...

Kommentit (15)

mielelläni ostan hyvät, laadukkaammat kengät lapselle kun uskon et ne on jalassa parmmat kun anttilan 5e tossut, joita paljon käyttänyt itsekin.

nyt olen alkanut kyllä sijoittaa omiinkin kenkiin, se on paljon se että on hyvät jalassa!

Mulla on jalat hitusen " huonot" , ei siis mitään ihmeellistä, mutta kipeytyvät helposti, jos kenkien lesti jne ei ole hyvä.

Meillä ei liiemmin jalkineisiin panostettu lapsuuden kodissani. Omilleni ostan vain kunnon kenkiä, hyviä, laadukkaita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käyn pari kertaa viikossa koluamassa lähitienoon kirppikset. Ja aina jotain tarttuu mukaan. Ihan laatuvaatetta pääasiassa, toki myös " halpiksiakin" . Tänään löysin Legon paidan, KIVAT-pipon, Jonathanin 2-osaisen ulkoilupuvun (maksoi 5 euroa!!!), kahdet kengät (Bogi ja Elefanten).

Ostan kirppikseltä niin kauan kuin lapselle ne kelpaavat. On muuten melkoinen säästö!

Itsellekin joskus jotain löytyy, mutta pääasiassa lapselle.

Mieluusti sitä laatutavaraa ostaa uutena ja käytettynäkin, tietääpähän ainakin, että jotain kestävät käytössä.

Vaan ostamme hyvää ja hyvännäköistä. Katsomme, että meillä vanhemmillakin on kivat vaatteet päällä, ei tarvi sitten lapsen häväetä meitäkään :) Just kun mietin, niin meillä on kyllä kaikilla kivoja vaatteita, lapsella uusia leluja, kauniskoti, ja syömme hyvää ruokaa. Perheelle jää hyvin yhteistä aikaa.

Lämpimät ja kunnolliset vehkeet on musta kuitenkin ihan eri asia kuin hillittömät merkkivaatteet. Ja jostain syystä just tosta mua muistutettiin siellä Anttilassa ;-).

-AP

Välillä ostan jotain kirppareilta, jos sattuu jokin hyvä löytö.

Mutta ulkovaatteet ja kengät ehdottomasti uutena aina. Vaikka ei mulle kyllä käytettyjä kenkiä lapsena ostettu, mutta aina ne ei laadukkaita olleet.

4

että edellinen käyttäjä on saattanut astua kengät linttaan?? Jolloin oman lapsesi jalka muotoutuu sen mukaan. Mä en kuuna päivänä osta pienelle enkä isolle lapselle käytettyjä kenkiä. Vaan uuden jolloin kenkä muotoutuu juuri minun lapseni jalalle sopivaksi ja tukevaksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat