Vierailija

olen pian menossa tyksiin synnyttämään ja pohdin sairaalakassin sisältöä.. onkohan siellä ns talon puolesta imetysliivejä vai täytyykö ottaa omat mukaan? onko muuten jotain kokemuksia/sanottovaa tyksin synnäristä?

Kommentit (5)

on sellaisia valkoisia puuvillaisia tavallisilla nepeilla toimie hökötyksiä. aika epäkäytännölliset siis. ja lisälksi eivät yhtään veny eli jos et ole juuri oikean kokoinen niin eivät istu kunnolla suosittelen omien mukaan ottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niitä lehmä-mallisia laitoksia löytyy. Kyllä niilläkin pärjää jos ei omia halua sotkea. Mukavuutta arvostavalle omat liivit mukaan. Muuten pelkkää positiivista sanottavaa tyksistä.

Kaipa se ihan ok paikka on, itse en silti viihtynyt yhtään. Kolmen hengen huoneet ja mulle kävi vielä niin huono tuuri, että joka yö tuli uusi äiti+vauva, joten yöt yhtä härdelliä. Yhden yön sain onneksi olla yksin. Ahtaat huoneet, ei kunnon sermejä, huonot sängyt, ja ikkunoista veti. Tämä tosin talvella, joten nyt ei ole niin kylmä. (Eikä niillä sängyillä muuten väliä, mut mulle tehtiin sektio, niin en pystynyt liikkumaan eikä niitä sänkyjä saanut kunnolla säädettyä ja oli liian korkeat.) Synnytysosastolla todella mukavaa ja pätevää henkilökuntaa! Toisella vuodeosastolla on käsittääkseni huonompi henki ja oli pari tylyä hoitajaa, olisko ollut 311. Mutta suurin osa hoitajista mukavia, varsinkin ne nuoremmat!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat