Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minusta se on niin ruma! Parhaimmillaan äiti tai isä kantaa sitä olallaan. Todella tyylikästä. Kumma, että pitää väkisin käyttää kaikkea ilmaiseksi saatua.

Sivut

Kommentit (42)

Siihen isoon laukkuun tulee aina pakattua jos jonkunlaista rompetta, kun siihen mahtuu ja sitten se painaa ihan tuhottomasti. Siihen pikkulaukkuun mahtuu just se pari vaippaa, harso, tutti, pikkupyyhe, tuttipullo ja korviketetra mitä saattaa varolta tarvia, eikä tarvi kantaa kaikkea turhaa mukana. Ei se musta nyt niin ruma ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole koskaan ajatellut, onko se ruma vai ei. Me vain säästimme, koska sillä saattoi olla käyttöä. Ei nyt ihan hyötykäyttöön tulleet, mutta lasten leikkeihin kuitenkin.

Hmmm. Minun mielestä vaipat ja maitopullot ynnä muu tarpeellinen mahtuu ihan samalla lailla omaan paremman näköiseen käsilaukkuunkin. Ollaan käytetty isompaa hoitolaukkua vaan pidemmillä mummola-reissuilla tai vastaavilla matkoilla. Tätä lilan väristä laukkua ei koskaan.

Mä olen kaikki lahjoittanut eteenpäin. Mutta jotain ei varmaan haittaa minkälainen se on ja varsinkin pienituloiselle se ilmainen on suurikin lahja ja se pitää hyödyntää. Ei mua haittaa jos vastaan tulee mutsi jolla se kassi roikkuu messissä, mutta se saa minussa aikaan kuitenkin leveän ja onnellisen hymyn :) Lähinnä sen vuoksi, että tuossa menee äiti, sisko, kummi, isoäiti, isä tms ja varmaan huolehtii lapsesta :)

kirpparilla oli ko. laukku myynnissä, hinta 3,60euroa!!!

meinasin tiputtaa silmät päästäni. ja oli todellakin vielä käytetyn näköinen mutta vaikka olisi täysin uusi, en silti ymmrätäisi.

Meille se laukku on sopivan kokoinen kauppamatkoille ja sopii jopa 2003 äp puvun väreihin.

kamalaa, me käytetään äp vaatteita ja kuljetaan anttilan kengissä

Mulla sen on kyllä aina mukana missä tahansa menenkin, roikkuu vaunuissa kun olen vaunuilla liikkeellä ja jos autolla niin olalla keikkuu lila kassi :)

Tosin aina välillä mietinkin, että nyt varmaan ole ihan out, mutta ei se mitään, ehkä muu olemukseni korvaa laukun tyylittömyyttä :)

Se on tosi kätevän kokoinen, mulla on yleensä mukana kauppareissulla. Siihen mahtuu just hyvin vaippa, pilttipurkki, kukkaro ja känny :)

En yleensä olalla roikota, mutta vaunuissa/ostoskärryssä lojuu.

Nyt kun lapset on niin isoja, että noi ei enää ole ajankohtaisia, niin se on kyllä niin, etten varmasti kiinnitä yhtään huomiota yhteenkään hoitolaukkuun - ainakaan niiden eroihin. Siis OIKEESTI, nehän näyttää kaikki vaan hoitolaukuilta, mieleen tulee vastikkeen haju, puklurätit, sörsseliset lusikat, vaipat. Niissä ei ole mitään mageen muodokasta yhdessäkään, ne on liikuttavia, äidillisiä kapistuksia.

Käyttäkää siis rauhassa niitä violetteja. Kukaan muu ei huomaa yhtään mitään, paitsi siis näköjään jotkut samassa tilanteessa olevat.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat