Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tajusin äsken miten hyvin meillä on pullat uunissa. Lapsi2,5v on puolikkaalla pph:lla, mä teen 30h työviikkoa. Nyt miehellä on menossa yhdeksän päivän vapaa ja seitsemän päivää. Lapsi ei ole mennyt nyt tietenkään hoitoon, vaan nautimme porukalla ihanasta keväästä! Lapsi kun herää päikkäreiltä oiketaan mummolaan ja paistellaan makkaraa, aamulla käytiin kivassa kahvilassa syömässä kermaleivokset ja huomenna lähdetään päiväksi tuttavaperheen luo. Iltaisin olemme miehen kanssa syöneet jotain hyvää ja oottaneet pari lasia punkkua.

Meillä on kaunis koti ja asiat hyvin. Ihanaa kun on aikaa perheelle. Niin ja noita pitkiä vapaita tulee vuorotöistä, sairaanhoitajia ollaan molemmat:)

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sun mielestä teillä voi olla ruma koti ja jonkun toisen mielestä ei. Pikku asioilla saa kotiakin laitettua kivannäköiseksi :) Mä olen ainakin niin innokas sisustaja etten kestä jos en välillä saa jotain uutta tai vaihdettua huonekalujen paikkaa, kukkakimppua pöydälle ym.

Ootko terkkari? En kyllä tiedä kumpi on parempi, eikö ole molemmat ihan ok jos palkkaa ei oteta lukuun ;)

t.ap

Sairaanhoitajan koulutusohjelmassa ei ainakaan luettu juuri mitään neuvolatyötä käsitteleviä materiaaleja eikä laskettu lasten kasvukäyriä, tai käsitelty mitään äitiysneuvola juttuja.

Terveydenhoitajat kait tekevät terveydenedistämistyötä ja tavallaan hoitavat ja ohjaavat terveitä. Lasten-, ja äitiysneuvolatyöhön sairaanhoitajalla ei ole koulutusta, mutta ikäihmisten terveysvastaanotot, mitä terkkarit tekee sujuisivat mun mielestä sairaanhoitajiltakin, lähinnähän siihen kuuluu verenpaineen mittausta, sokerin kontrolointia, korvahuuhteluja ym.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat