Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hormonikierukasta

Vierailija

Paljonkos maksaa Mirena hormonikierukka? Että tietää kuinka paksun pörssin kanssa marssii apteekkiin. Ja käykö se laittaminen kipeää vai tosi kipeää? Viikon päästä olis aika.. :(

Kommentit (9)

Vierailija

Eikä tarvii pillereiden ottamista enää muistella, eikä ole menkkojakaan minkäänlaisia!!! Sousittelen!!! Ja hinnaksi tulee 2.6e/kk!!!

Vierailija

*Muistaakseni* hinta on jotain 100-200 ¬uron välillä.

Laittaminen ei sattunut yhtään, mutta tuntui epämielyttävältä (niinkuin kaikki muutkin alapäätutkimukset). Parina ensimmäisenä päivänä laitosta juili alavatsaan menkkakipumaisesti, johon auttoi särkylääke.

Vierailija

Eli ei juurikaan tule kalliimmaksi ja olen sen verran kuullut kauhujuttuja kierukasta että aion jatkaa pillereiden syöntiä, koska mulle ne sopii eikä tullut mitään sivuoireita.

Vierailija

Mutta, jos saat lääkärin kirjoittamaan reseptin sairaudenhoitoon, saat Kelalta korvauksen muuten maksat kokonaan itse! Minulla laitettiin kyseinen kierukka n. puoltoista vuotta sitten ja yhtään ei koskenut laittaminen, muistat vaan olla mahdollisimman rentona! Ja heti menkkavuodon loppumisen jälkeen kannattaa laittaa! Menkat jäivät kokonaan pois n. puoli vuotta asennuksen jälkeen! Olen ollut todella tyytyväinen!

Uusimmat

Suosituimmat