Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heips

Mikä on tulossa libero-kerhon lahjaksi marimekon raitahousujen jälkeen?

Minulla jäljellä vain kourallinen oikeita pupu merkkejä, säästänkö seuraavaan vai tilaanko raitahousut...

Kiitos tiedosta

Kommentit (12)

laitoin jo sairaalassa molemmille omat laput liberolle, tähän asti kaikki vaatteet ym. tullu perille mutta nyt housujen kans kävi niin että toisia housuja ei alannu kuulumaan, joten soitin Liberon asiakaspalveluun ja kysyin asiaa.. vastaus oli että toinen kirje ei koskaan ollu mennyt perille, että näin se posti kulkee!!! Lupas hetimiten laittaa toisetkin housut postiin jota 3 viikkoa täytynee odotella. Elikkä kannattaa soittaa Liberolle.

oli kuponki mari-housuista ja katselukirjasta sekä maininta; seuraavassa kirjeessä, jonka lähetämme n. 6 kk kuluttua, on kaksi uutta tuotetarjousta. <b>Laadukkaat liukuestesukat, jotka voit saada lähettämällä kolme merkkiä ja monikäyttöinen BabyBjörn-askartelu- ja ruokailuessu, jonka voi saada 11 merkillä.</b>.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vai miksi mulla on ihan eri lahjat? Tyttö on nyt 6kk. Tällähetkellä saisin kaksi BabyBjörn-syöttölusikkaa 11 merkillä ja seuraavat lahjat on pitkähihainen Marimekko-paita (11 merkkiä) ja pupukäsinukke (4 merkkiä).

Ja niistä poikamerkkien kelpoisuudesta, ainakin viime " tilauksessa" mulla oli sekaisin uusia ja vanhoja merkkejä, ja saatiin lahjat, että eiköhän ne käy.

Minulle kävi näin,laitoin merkit mutta housut jäi saamatta,siihen kuuluvan paidan sain kyllä aiemmin ym lahjoja.

Tympii kyllä,nyt ei ole sit kirjeitäkään enää sieltä tullu...

Mulla on sellaisia oransseja poikamerkkejä... onko nekin siis liberon (jotain vanhoja merkkejä)? Mä luulin, että oon leikannut ne jostain pampersista, mutta kiva jos ne onkin liberon... =)

Minäkin asiaa ihmettelin ja liberolle siitä sähköpostia laitoinkin. Kirje kuulemma tulossa kun vauva n. 7-8 viikkoinen.

-Monkey ja Mosse 6vk-

Kysyin sähköpostitse poikamerkkien käytettävyydestä (ja annoin vähän palautetta huonosta tiedottamisesta merkkien muuttumisesta ja käypäisyydestä :)

Tässä saamani vastaus:Hei!

Kiitos vastauksestasi!

Kaikki Libero kerhon keräykset ja ostomerkit ovat lapsikohtaiset. Näin

olleen toisen lapsen merkkejä ei voi käyttää toisen lapsen keräyksissä.

Tämän takia me uudistamme vaippamerkkejämme säännöllisesti.

Keräyksien tarkoituksena on kerätä merkit niiden voimassaoloaikana ja jos Libero vaippoja käyttää säännöllisesti, niin ostomerkkejä kertyy paljon enemmän kuin voi käyttää hyväksi keräyksissä.

Housuvaipoissa merkit olivat uudistettu viime keväällä ja teippivaipoissa kesä-syksyllä. Me hyväksyimme vanhanmalliset merkit melkein vuoden ajan uudistumisen jälkeen, mutta jatkossa poikamerkit eivät enää käy Liberon keräyksissä.

Jos olet tämän vuoden puolella saanut sellaisen kupongin, josta löytyy

vanhanmallisen merkin kuva, voit lähettää sen vanhanmallisilla

vauvamerkeillä täytettynä, niin kauan, kun tarjous on voimassa. Näissä

kupongeissa voit käyttää sekä poika-, että pupuostomerkit.

Ystävällisin Terveisin

Liberon kuluttajapalvelu

milloinka alkaa keräys tuosta mari-paidasta? meille ei nimittäin ole tulut kuin kerran tuo kirje kotiin missä kerrottiin keräysjutuista, spostilla sitten kerran kyselin että onko mitä keräilyä menossa kun kotiin ei ole tullut siitä tietoa.. silloin oli juuri nuo lusikat saatavilla. niitä en halunnut, mutta tuo maripaidan kyllä haluisin kun merkkejäkin riittävästi säästössä. vaan eipä ole taas kotiin tullut tietoa.. voisko joku kertoa joko tuo paita keräilykohteena tai milloin sen keräily alkaa?

Liberokerhoon liityin minäkin jo ennen vauvan syntymää ja tänään tytölle tulee ikää tasan 10 vko. Postia ei vain kuulu vaikka joku kirjoitti että postia tulee 7-8 vko:n iässä. Pitäis varmaan kirjoittaa/soittaa Liberolle ja " kuulustella" , että missä oikein mättää. Olis kiva tirtää siitä merkkien keräilystä...

-Puhiliini ja tytöntyllerö 10 vko

Hei!

Kiitos viestistäsi! Saamamme palautteen perusteella olemme tehneet

päätöksen, että lapsimerkitkin käyvät vielä, eli voit käyttää myös niitä.

Mitään tarkkaa aikarajaa lapsimerkkien hyväksymiselle ei ole annettu, vaan

ne käyvät toistaiseksi. Käytä silti lapsimerkit mahdollisimman pian, sillä

ne ovat jäämässä pois. Merkit ovat lapsikohtaisia.

Pupumerkit ovat tulleet sekä housu- että teippivaippoihin viime

kesällä/syksyllä, ja noin 95% kauppojen vaipoista on jo näitä pupu-vaippoja.

Vaippamme ovat uudistuneet ja haluamme saada palautetta pupu-vaippojen

käyttäjiltä, sen vuoksi merkki on uudistunut.

Ystävällisin terveisin,

Libero kuluttajapalvelu

Milloin sieltä libero-kerhosta alkaa tulla niitä kirjeitä? Olen netissä liittynyt kerhoon ja muutama sähköposti on tullut sekä yksi vaippanäyte. Merkkien keräämisestä ja lahjoista ei ole lukenut missään mitään. Liityin jo ennen vauvan syntymää ja nyt olis kiva tietää, mitä mahtaisin noilla merkeillä saada. Kiitos, jos joku jaksaa valaista asiaa... Ehkä kannattais munkin soittaa sinne liberolle...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat