Seuraa 

pyysin miestäni ostamaan minulle koraanin suomenkielellä.osaatteko sanoa kenen käännös olisi parhain alkuperäisestä.

Haluaisin myös tietää osoitteita netistä jotka kertoo islamista,tuo islamopas minulta löytyy mutta haluaisin myös muita.



kiitos jo etukäteen.

Kommentit (9)

en lukenut linkkiäsi enkä ko käännöstä ole koskaan lävitse saakka lukenut, minusta se on kapulakielinen käännös.

Itse suosittelisin ihan ekaa suomennosta, eli Ahsen Bören kustantamaa vanhaa versiota, se tosin on muistaakseni englannista käännetty. Sitä voi löytää antikvariaateista tai esim huutonetistä.

Toisena Jaakko Hämeen-Anttilan versiota.

Moskeijalta voisit varmaan saada ilmaiseksi englanninkielisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

t.m.n:

[quote]


Haluaisin myös tietää osoitteita netistä jotka kertoo islamista,tuo islamopas minulta löytyy mutta haluaisin myös muita.



Hei, Tämä ei ehkä ole se mitä haet, mutta ajatusten herättäjänä ja pohdinnan aiheuttajana, oletko lukenut Ayaan Hirsi Alin kirjan Neitsythäkki - islam, nainen ja fundamentalismi. Tämä pamfletti ravistelee pohtimaan kulttuurien välisiä kysymyksiä, musliminaisten asemaa, islamilaista fanatismia ja maahanmuuttajapolitiikkaa etc.



Ayaan Hirsi Ali on somalialainen, joka pakeni kotoaan välttääkseen pakkoavioliiton ja päätyi Alankomaihin ja toimii nykyään kansanedustajana parlamentissa. Hän myös käsikirjoitti Theo van Gohin ohjaaman elokuvan, joka johti ohjaajan murhaan ja laajoihin levottomuuksiin 2004. Hirsi Ali on itsekin tappouhkausten takia henkivartijoiden suojaama.





itse en yleensä lue suomeksi, joskus etsin käännöksen nettikoraanista.

Odotellaan sitä ensimmäistä muslimin suomentamaa Koraania inshaAllah:)

En tutkisi mitään islamilaisuuteen viittaavaa kirjallisuutta,jos haluaa todella löytää elämässä totuuden.sieltä sitä ei löydy.....

varoitus*** .etsikää netistä hakusanalla Isis tai bokohara niin näette mikä islamilaisuus todellisuudessa on.nämä karmeat kuvat mitä he tekevät islamin nimissä,ovat todella karmeita. todellisen islamin uskon tavoite on vallata koko maailma opillaan tarvittaessa väkivaltaa käyttäen.islam on saatanasta se ei ole Jumalasta. se pukeutuu valkeuden enkeliksi mutta sitä se ei ole.he eivät tunnusta Jeesusta ainoana tienä taivaaseen.raamattu ei ilmoita että Jumalan luo mennään suoraa ilman Jeesuksen Kristuksen suorittamaa sovitusta.raamattuun on kirjoitettu että jolla ei ole poikaa eli Jeesusta sillä ei ole Isääkään.muslimit kyllä tunnustaa Jeesuksen profeettana toisten profeettojen kanssa mutta he eivät tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan ainosyntyisenä Jumalan poika. siitä tietää että he ovat antikistuksen lähettiläitä.väärän opin edustajia.kysy heiltä että eikö Jeesuksen kuolema ole välttämätön syntien anteeksi saamiseksi .niin huomaat että he kieltää Jeesuksen merkityksen.he menevät muka suoraan Jumalan luokse.näin totuus ei kuitenkaan ole. katso kuvat netistä niin vähemmän koraani kiinnostaa.pitää olla kova pää joka katsoo kaikki nuo kuvat .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat