Vierailija

Mä pyhitän ne itselleni täysin, tietty fiiliksen mukaan voi jotain pyykkiä laittaa kuivumaan...

Kommentit (14)

Toki sitä yhden taaperon kanssa kotityöt tekee, mutta miten teet kotityöt ja paimennat vaikka kolmea lasta samalla? Pyykkiä, silittämistä, ruuanlaittoa, kodin siivousta ym on sen verran etten kyllä ehtisi tehdä niitä jos en ikinä uhraisi päiväuniaikaa. Meillä ulkoillaan ainakin kaksi kertaa päivässä ja ulkoa on vaikea esim imuroida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joskus nukun päikkärit itsekin. Lapsen päikkäreiden loppuvaiheessa laitan yleensä kyllä ruoan tulemaan, sillä 2-v herää aika usein kiukkuisena ja vaatii sapuskaa pöytään, vaikka olisi syönyt hyvin välipalan ennen päikkäreitä. :)

Mä oon tehnyt kotityöt alusta asti lapsen ollessa hereillä. Meinaatteko te toisella lailla tekijät, että olette koko lapsen hereilläoloajan vain ja ainoastaan lapsen viihdyttäjiä?

Kyllä taapero osaa ojentaa pyykkiä ja mielellään auttaa ruuan laitossa. Osaa itsenäisesti leikkiä. Tänään me lähdemme ulos päikkäreiden jälkeen, sillä aamupäivästä ulkoiltiin ja ehdin tekemään ruuan =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat