Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kellään käytössä/ollut käytössä kyseisen merkkistä tukivyötä? Itse huomasin, että nyt olisi pakko jonkinnäköinen tukivyö hommata ja tuo näytti ainakin mukavalta, kun ei ole saumoja tai solkia jotka painaisivat tai olisivat hankalat käyttää. Mutta tukeeko tuo sitten tarpeeksi? Entä minkälainen koko luokka noissa on (monestihan eri valmistajien koot vastaavat vähän eri mittoja..), onko väljempää vai tiukempaa mallia? Hintahan tuolla oli tosi kohtuullinen!

Toivottavasti jollain olisi kokemuksia kyseisestä vyöstä kertoa!

Kommentit (4)

Olen nyt kahdessa raskaudessa käyttänyt kahta Carriwellin tukivyötä noin keskiraskaudesta loppuun saakka. Mun koko ennen raskauksia oli 40 ja vyöstä mulla on ollut M-koko ja se on ollut sopiva ja mahtunut koko raskausajan, kun raskauskiloja on tullut noin 10.

Suosittelen!

Mulla on Carriwellin vyö, ja ihan hyvä on käytössä. Loppuraskaudessa rupeaa jo rullaamaan reunasta, mutta ainakin 30+ asti on oikein hyvä käytössä. Mulla oli kokona L, vaikka M-kokoinen olen. Onneksi en ostanut sitä "omaa" kokoa, sillä ainakin mun vyö on tosi napakka. (Ja mulla oli huiman kokoinen maha esikoisesta...)

Meinaan alkaa käyttää tässä toisessakin raskaudessa kyseistä vyötä, ihan heti kun yhtään maha alkaa painaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hommasin viime vuonna Carriwellin tukivyön oottaessani kakkosta ja käytän sitä myös nyt oottaessani kolmosta. Sen oon kuiten huomannu, että alku/keskiraskaudessa tää on hyvä, ei kiristä eikä purista, mutta silti tukee hyvin. Nyt loppuraskaudessa siirryin käyttämään enemmän Anitan tukivyötä, joka tukee myös hyvin. Tuo Carriwell löystyy ehkä vähän käytössä (kuten varmaan kaikki muutkin), mutta kun heittää pyykkikoneeseen, nii johan tulee taas tiukkuutta siihen :) Vaihtelevasti siis käytän näitä kahta vyötä. Carriwell on mulla koko M ja en koe sitä liian löysäksi tai tiukaksi.

AJ kera Elli 34+3

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat